مربی پاکستانی طرح استعدادیابی کریکت را ادامه می دهد؛

رشیددار: بهترین‌ها به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شوند

سرمربی پاکستانی تیم‌های ملی کریکت ایران از روز 29 مردادماه جاری طرح استعدادیابی را در استان‌های سیستان و بلوچستان و تهران از سر می گیرد تا بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،محمود رشيددار که پیشتر در تهران برنامه استعداد‌یابی را پیاده کرده بود از روز چهارشنبه هفته جاری مجددا این حرکت را تداوم خواهد داد.

در این راستا ، وی در استان سیستان و بلوچستان برای سه شهرستان این استان این طرح را انجام می دهد . همچنین رشیددار در تهران برای نوجوانان استان‌های گلستان – فارس – یزد – کرمان – هرمزگان و تهران این برنامه را پیاده خواهد کرد تا با محک زدن آنها ، نفرات مستعد را به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت نماید.

این مربی پاکستانی در نظر دارد تیم ملی کریکت نوجوانان زیر 16 سال کشورمان را در مسابقات سید یک آسیا که مهرماه امسال در دوحه مرکز قطر برگزار می شود ، هدایت کند.

مسابقات کریکت زیر 16 سال آسیا با حضور تیم های هنگ کنگ – ایران – کویت – قطر - امارات و افغانستان در دوحه برگزار خواهد شد .

شایان ذکر است تیم ملی نوجوانان کشورمان با هدایت این مربی پاکستانی در دوره قبل سید دو آسیا به مقام نایب قهرمانی قاره رسید و به سید یک راه یافت .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار