بیست و سومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

در رده‌بندی تیمی آذربایجان شرقی قهرمان شد/ فینالیست‌های تپانچه بانوان مشخص شدند

پس از پایان سه راند تپانچه بانوان و کسب امتیازات لازم توسط ورزشکاران تیم‌های اول تا سوم این رشته مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی کشور از امروز در حال برگزاری است و تا سی‌ام مرداد ماه با حضور ورزشکارانی ادامه دارد.

براساس این گزارش در رشته تپانچه بانوان در سه راند به کار خود پایان دادند ودر بخش رده بندی تیمی، آذربایجان شرقی با کسب 1114 امتیاز، آذربایجان غربی با 1111 امتیاز و استان مرکزی با کسب 1099 امتیاز، در رده‌های اول تا سوم این رشته قرار گرفتند.

ورزشکار در بخش انفرادی در راند اول مهسا اروجی از آذربایجان غربی با 378 امتیاز،‌سکینه باقری از قزوین با 372 امتیاز و رضوان عسگری‌پور از همدان با 368 امتیاز سه نفر برتر این راند شدند در راند دوم معصومه روحی، فتانه فغانی از آذربایجان غربی با 372 امتیاز، اکرم محبی از زنجان با کسب 371 امتیاز و مریم رمضان‌زاده از خراسان رضوی با 370 امتیاز،‌در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

امادر راند پایانی (راند سوم) لیلا قلی‌زاده از آذربایجان شرقی با 377 امتیاز، آناهیتا بادکوبه‌ای از مرکزی با 373 امتیاز و مرضیه دموری از اصفهان با کسب 366 امتیاز توانستند مکان‌های اول تا سوم راند سوم را به خود اختصاص دهند.

طبق اعلام کمیته مسابقات پس از برگزاری سه راند و مشخص شدن امتیاز تمامی ورزشکاران هشت ورزشکاری که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند به فینال راه پیدا می‌کنند.

بنابراین با در نظرگرفتن سه راند، مهسا عروجی(378)،‌ لیلا قلی‌زاده(377) معصومه روحی(375)،‌آناهیتا بادکوبه‌ای(373) سکینه باقری(372)، فتانه فغانی(372) اکرم محبی(371) و مریم رمضان‌زاده(370) توانستند به فینال راه یافته و در ساعت 16به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار