هشدار نماينده حزب الله درباره خطر تروريسم تکفيری در لبنان

"حسن فضل الله"یکی از فعالان سیاسی لبنان و عضو گروه پارلمانی «وفای به مقاومت»، تشکل سیاسی که از حمایت جنبش حزب الله لبنان برخوردار است، روز یکشنبه اعلام کرد برخی گروهها و تشکل های سیاسی در برابر خطر تروریسم تکفیری که موجودیت کشور را به خطر انداخته است سر خود را در برف کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری رسمی لبنان؛ "حسن فضل الله" که در بنت جبیل این سخنان رابیان می کرد افزود مردم لبنان در مقابل چالش تجاوز گروههای تکفیری علیه کشور قرار گرفته اند.
این نماینده شیعه لبنانی در همین باره افزود ما از همان ابتدا درباره خطر وجود تروریسم تکفیری به مردم لبنان، اعراب و مسلمانان هشدار داده بودیم اما برخی دوست دارند سر خود را زیر برف کنند تا واقعیات را نبینند. وی افزود برخی گروههای سیاسی در کشور حتی حاضر نیستند به خطر ناک بودن وجود تروریسم تکفیری برای کشور وامنیت آن باور داشته باشند.
این فعال سیاسی وابسته به جنبش حزب الله لبنان در بخش دیگر از سخنان خود افزود اگر اکنون در کشور کثرت گرایی وجود دارد، اگر در کشور ما ثبات و آرامش نسبت به دیگر کشورهای منطقه وجود دارد ، اگردر کشور ما رونق و رشد اقتصادی وجود دارد،همه اینها مرهون مبارزه با تروریسم تکفیری ونقشی است که جنبش حزب الله لبنان در این زمینه ایفا کرده است.
عضو گروه پارلمانی "وفای به مقاومت"،خاطر نشان کرد مردم لبنان باید از طرح هایی که گروههای تکفیری و تروریسم تکفیری برای کشور در سر دارند آگاه شوند و برای محافظت از کشور با هم به توافق برسند.
این فعال سیاسی در نهاد قانونگذاری لبنان تصریح کرد در هر شرایطی ما از وظیفه اصلی خود ؛ مسئولیت ملی که در قبال لبنان داریم ، وظیفه اخلاقی ، انسانی و مذهبی خود که همانا مبارزه با طرح های تروریسم تکفیری و شکست آن است فروگذار نخواهیم کرد و در این راه از هیچ فداکاری دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار