نفرات برتر سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کشور معرفی شدند

نفرات برتر سی ودومین دوره مسابقات قران، نماز و عترت دانش‌آموزان کشور در بخش پسران دررشته‌های مختلف در ارومیه معرفی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نفرات برترسی ودومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کشور در بخش پسران در رشته‌های حفظ، قرائت، مداحی و اذان در مقاطع مختلف تحصیلی در ارومیه معرفی شدند.

بر اساس این گزارش دررشته قرائت پایه هفتم تحصیلی سیدعلی حسینی از خراسان رضوی، علیرضا رمضانی از استان اصفهان، محمد‌صالح بنایی، محسن قربان‌زاده و علی رزاقی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم این دوره از رقابت‌های قرآنی را کسب کردند.

در رشته قرائت پایه سوم راهنمایی محمدرضا قانع از خراسان رضوی، سید‌محمد حسین‌پور از اصفهان، سید‌طاها حسینی از بوشهر مهدی عبرتی از گیلان و رضا صفدری از سیستان و بلوچستان نیز موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

بر اساس رأی هیئت داوران در رشته قرائت پایه اول متوسطه نیز رضا حسنی از خراسان رضوی، علی فتوحی از تهران، مهدی شالی‌کاری از مازندران، مهدی اسماعیلی از کرمانشاه و محمدرضا حقیقت‌فرد از شهرستان‌های تهران به‌عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی شدند.

در رشته قرائت پایه دوم متوسطه محمدرضا دوست‌حسینی از یزد، حسین قلعه‌رویان از تهران، امیر بابایی از خراسان رضوی، حسین شاهوردی از خوزستان و سجادی کوشکی اصل از لرستان موفق به کسب مقام‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات شدند.

در پایه سوم متوسطه رشته قرائت نیز یوسف جعفر‌زاده از هرمزگان، حسین خسروی از یزد، ابراهیم عقیلی از خراسان رضوی، محمدحسین ذاکری از آذربایجان غربی و سید محمدعلی سجادیان به‌عنوان نفرات اول تا پنجم شناخته شدند.

در رشته قرائت پایه چهارم متوسطه جواد رشید تولایی از خراسان رضوی، سعید عبدی از تهران، مجید محمدلو از آذربایجان غربی و قادر حمید‌زاده از هرمزگان رتبه‌های اول تا پنج این دوره از مسابقات قران و عترت دانش‌آموزان کشور را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ در پایه هفتم تحصیلی حسن جعفرپور از گیلان، سید‌جواد موسوی از یزد، حمید‌رضا جمالی از استان فارس، حسن کریملویی از قم و رضا کمالی به‌عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در پایه سوم راهنمایی رشته حفظ قرآن نیز محمدحسین بهزاد‌فر از تهران، احمدرضا حیدری‌نژاد از ایلام، محمدعلی خالدی از خوزستان، رضا خفاجه از خراسان رضوی و محمدتقی حیدری از مازندران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

 در پایه اول متوسطه رشته حفظ، مصطفی رحمتی از خراسان شمالی، محمدمهدی صادق‌نیا از مازندران، محمد‌صالح مسجدی از مرکزی، مصطفی صابریان از خراسان رضوی و امیرحسین شریفی‌زاده از شهرستان‌های تهران به‌عنوان نفرات برتر از سوی هیئت داوران شناخته شدند.

در پایه دوم متوسطه رشته حفظ محمدرضا رحیمی از اصفهان، مصطفی دباغ از قم، محمد نائینی از مازندران، محمد زعیم آزاد از استان البرز و سید‌حمید دهنوی از تهران رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

در پایه سوم متوسطه رشته حفظ نیز رضا علیخانی از خراسان رضوی، علی‌محمد‌ نژاد‌اصل از آذربایجان غربی، احمد روئین‌تن از فارس، مهدی عاشوری ماهانی از کرمان و محسن نوروزی از خوزستان موفق به کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌های قرآنی شدند.

 در پایه چهارم متوسطه در رشته حفظ  رتبه‌های برتر را به ترتیب محمدجواد بصیری از اصفهان، علیرضا صابری از خوزستان، محسن میرزایی از خرسان رضوی، سید‌حسین ساداتی از مازندران و سید‌علی هاشمی از یزد را به خود اختصاص دادند.

 در رشته اذان در پایه هفتم  محمدجواد کاشفی از استان گیلان به‌عنوان نفر اول، عرفان مزیدی از یزد نفر دوم، سعید باقری از آذربایجان شرقی نفر سوم، محمد آزاد‌منجیری از خراسان رضوی نفر چهارم و محمدحسین هوشمندی به‌عنوان نفر پنجم معرفی شدند.

در پایه اول متوسطه رشته اذان نیز نفرات اول روح‌الله زارع از بوشهر، نفر دوم ولید ساری از خوزستان، نفر سوم محمدامین پایین محلی از گلستان، نفر چهارم مهدی معنوی از سمنان و نفر پنجم محمد‌سعید اباسه از تهران منتخب شدند.

 در پایه دوم متوسطه رشته اذان علی حزییان از خوزستان، مسعود شریفی از مرکزی، علی انگوتی از آذربایجان شرقی، سعید بهرام‌نیا از همدان و محمدرضا اسماعیلی از تهران به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی شدند.

 در پایه سوم متوسطه رشته اذان رضا تاج آبادی از خراسان رضوی، مهدی وحیدیان فر از تهران، مرتضی مرادی از خراسان جنوبی، محمد اسماعیلی فرد از فارس و سید احمد حسینی از قزوین از سوی هیئت داوران به عنوان نفرات اول تا پنجم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

 در پایه چهارم متوسطه رشته اذان نیز رتبه‌های اول تا پنجم به ترتیب به مهدی صادقی از آذربایجان شرقی، محمدکاظم احمد گل از قم، سید محمد طباطبایی از خراسان رضوی، میلاد فتوحی از فارس و حسین گنجی کهکیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

در رشته مداحی در پایه هفتم معین علی مددی از اصفهان به عنوان نفر اول، محمدصادق خنده رو به عنوان نفر دوم، علیرضا اردلان به عنوان نفر سوم، حامد خدایی به عنوان نفر چهارم و محمدمهدی سلیمانی نیا از قزوین به عنوان نفر پنجم معرفی شدند.

رتبه‌های اول تا پنجم رشته مداحی در پایه اول متوسطه را مرتضی بهاری از مرکزی، حمید ابراهیمی از یزد، امیرحسین بهزادی از البرز، مهران رضوانی از سمنان و مجید محمدی از قزوین به خود اختصاص دادند.

در رشته مداحی نفرات برتر در پایه دوم متوسطه نیز به ترتیب کسب رتبه‌های اول تا پنجم به سیدسجاد ماهرخسار از خراسان رضوی، امیرحسین ابراهیمی از گیلان، علیرضا دلاوری از هرمزگان، امیررضا روژیا خرمی از مازندران و ابوالفضل امینی از یزد تعلق گرفت.

در رشته مداحی در پایه سوم متوسطه محمدمهدی مختاریان از  قم به‌عنوان نفر اول، حسین دولت‌آبادی فراهانی از مرکزی به عنوان نفر دوم، امیررضا نریمانی از اصفهان به‌عنوان نفر سوم، سید‌علی کاظمی‌نسب به‌عنوان نفر چهارم و ابوالفضل اروج زاده به عنوان نفر پنجم معرفی شدند.

 در رشته مداحی در پایه چهارم متوسطه نیز سید محمدحسین اعتمادی به‌عنوان نفر اول، امیر جعفری به عنوان نفر دوم، مهدی مالکی به عنوان نفر سوم، علی حاجی‌زاده به‌عنوان نفر چهارم و امین جارو بندان به‌عنوان نفر پنجم در این دوره از مسابقات در این رشته معرفی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، مسابقات ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.