معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد

برنامه‌ریزی ویژه در حوزه رسیدگی به مشکلات همسران مصدومان شیمیایی

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده بر برنامه‌ریزی ویژه در حوزه رسیدگی به مشکلات همسران مصدومان شیمیایی تأکید کرد و گفت: استقلال ، آرامش و امنیت کشور ، مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهیندخت مولاوردی بر برنامه‌ریزی ویژه در حوزه رسیدگی به مشکلات همسران مصدومان شیمیایی تأکید کرد و گفت: استقلال ، آرامش و امنیت کشور ، مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران است ،گفت: تمام تلاش دولت این است که در راستای اهداف و ارزش‌هایی که خانواده‌های ایثارگران و شهدا دنبالش بودند، قدم‌های اساسی بردارد تا شرمنده ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنها نباشیم.

وی تصریح کرد: تلاش‌ دولت بر این است که ثمرات سفرهای استانی نصیب مردم در استان‌های مختلف شود چراکه مردم مستحق این محرومیت‌ها نیستند.

مولاوردی ابراز امیدواری کرد: همه استان‌ها با توجه به ظرفیت‌هایشان از مواهب توسعه بهره‌مند شوند و به توسعه متوازن دست یابند.

علیرضا رحیمی در این دیدار، با قدردانی از معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری بخاطر توجه به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، گفت: در حال حاضر، رأس و بدنه دولت، توجه ویژه‌ای به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارند و فضای آرامش بیشتری برای خانواده‌های ایثارگران فراهم شده است.

وی با یادآوری اینکه مسئولان در هر منصبی باید مسائل اخلاقی را در نظر داشته باشند، افزود: روحیه مردمداری در مسئولان و توجه به افرادی که کنار و مهجور افتاده‌اند و به خصوص دیدارها با خانواده‌های خاص اعم از خانواده‌های ایثارگران، مدال‌آوران و معلولان و ... در سفرهای استانی، جای تقدیر دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شیمیایی ، رسیدگی ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار