الهامی: نفت مسجد سلیمان تیم خطرناکی است/از امتیاز میزبانی کمال استفاده را می‌بریم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: وضعیت خوبی داریم و توانستیم با کسب پنج امتیاز همچنان امیدوار به ادامه لیگ باشیم، تیم نفت تیم خطرناکی است ولی ما از امتیاز میزبانی کمال استفاده را می‌بریم.

ساکت الهامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی سختی را در مقابل تیم نفت داریم چرا که هفته چهارم لیگ است و تیمها رفته رفته به شرایط آرمانی خود می‌رسند و شناختشان از یکدیگر بهتر شده است ما سعی کردیم نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی شناسایی کنیم این  تیم در سه مسابقه توانسته در دو بازی خارج از خانه عملکرد بهتری ارائه کند و ماهم با گروه آنالیز دقیقا همین دو بازی را آنالیز کردیم.
 
 وی تصریح کرد: از آمادگی بالایی برای بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان برخورداریم‌ هماهنگی‌ کادر فنی و یکدلی نزد بازیکنان تیم قدرتمان را چند برابر می‌کند.
 
 الهامی در خصوص بازی گذشته تیمش با پدیده مشهد گفت: با شناخت کاملی که از عنایتی، امرایی و دیگر بازیکنان داشتیم و با توجه به ارائه بازی خوب لیاقت برد را داشتیم البته تیم پدیده هم با یک فوتبال کلاسیک‌ نشان داد تیم خوبی در این فصل است در این دیدار کاملا تیم برتر میدان بودیم و توانستیم خوشبختانه از یک شکست خارج از خانه فرار کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: الهامی ، صبا ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار