مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت خبر داد

اقدامات وزارت بهداشت در توانمند سازی مدیران حوزه سلامت برای حضور در عرصه‌های جهانی

اسدی لاری گفت: وازرت بهداشت در خصوص حضور در عرصه جهانی برای ارتقاء دانش و توانمندی سازی مدیران سلامت اقدامات خوبی در دست اجرا دارد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ محسن اسدی لاری مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به این که این نشست فرصتی مغتنم است که اهداف مجموعه نظام سلامت و برنامه‌های وزارت بهداشت برای انعکاس در عرصه بین المللی عنوان شود، گفت: در این راستا می‌توان از نظرات روسای نمایندگی ایران در کشورهای مختلف استفاده کرد تا بتوانیم بیشتر به نفع سلامت مردم ایران گام برداریم.

اسدی لاری عنوان کرد: در اسناد بالادستی بخصوص در قانون اساسی و سند چشم انداز 1404 بحث سلامت به روشنی مطرح شده و جزو برنامه های پیش روی برنامه ششم توسعه نیز قلمداد می شود.

وی با بیان این که امیدواریم با توجه به فرصت‌های پیش رو بتوانیم در برنامه ششم نیز از یک فضای بهتر برای حوزه سلامت استفاده کنیم، افزود: ما در وازرت بهداشت سعی کردیم با توجه به این مفاد اقداماتی هماهنگ با سیاست های بین المللی داشته باشیم و بر حضور در بازار جهانی، اعزام نیروی متخصص، حضور در عرصه جهانی برای ارتقاء دانش و ظرفیت سازی و توانمندی سازی مدیران سلامت متمرکز شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار