سردار حسینی:

سپاه آمادگی همه نوع کمکی به زلزله زدگان مورموری را دارد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اعلام کرد: از اولین لحظات وقوع زلزله، تیم‌های امدادی سپاه و بسیج با حضور در مناطق زلزله زده مورموری به امدادرسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سیدصادق حسینی گفت: از اولین لحظات وقوع زمین لرزه، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان به همراه گروه‌های امدادی سپاه و بسیج در منطقه حضور پیدا نمودند.
 
وی با بیان اینکه محموله‌های امدادی از طریق بسیج سازندگی نواحی دهلران و آبدانان به منطقه ارسال شده است، افزود: آب و مواد غذایی به اندازه کافی توسط بسیج سازندگی سپاه استان تأمین شده و تا ساعاتی دیگر محموله‌های امدادی به دست زلزله زدگان در مورموری خواهد رسید.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: صبح امروز سه تیم تخصصی و عمومی امدادی پزشکی شامل 15 نفر کادر پزشکی، سه دستگاه آمبولانس و اقلام پزشکی و دارو به مورموری اعزام شدند.
 
سردار حسینی با بیان اینکه در اثر زلزله شبکه آب و برق بخش مورموری قطع شده است، گفت: سپاه آمادگی دارد با استفاده از تانکرهای آب، آبرسانی به بخش مورموری را انجام دهد.
 
وی در خصوص اسکان آسیب دیدگان از زلزله گفت: اگر ستاد بحران شهرستان یا استان از سپاه درخواست کمک بکنند این آمادگی را داریم که چادر در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهیم.
 
فرمانده سپاه استان ایلام تأکید کرد: سپاه آمادگی ارائه هر نوع کمکی به آسیب دیدگان زلزله در بخش مورموری را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار