امیرسرتیپ اسماعیلی در نشست خبری مشترک با سردار جلالی:

پدافند هوایی عامل و غیرعامل عناصری جدایی‌ناپذیرند/ امضای تفاهم‌نامه میان سازمان پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش در نشست خبری مشترک با رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند هوایی عامل و پدافند غیرعامل در مسائل مختلف زیرساخت‌ها مناطق حساس و حیاتی و هسته‌ای و آموزش، فرهنگ، پژوهش و مردمی کردن دفاع نیازمند یکدیگر بوده و عناصر مکمل و جدایی‌ناپذیر از هم هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) آجا در نشست خبری مشترک با رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: امروز نشست مشترک خوبی بین قرارگاه پدافند هوایی و سازمان پدافند غیرعامل بود و تفاهم‌نامه مشترک امضاء شد. 

وی افزود: این تفاهم و تعامل مختص امروز نیست و از سال‌های قبل نیز این دو باهم بوده و دفاع منسجمی را به وجود آورده‌اند. 

امیراسماعیلی تصریح کرد: پدافند هوایی عامل نیازمند پدافند غیرعامل در زیرساخت‌ها، احداث مناطق حساس حیاتی و هسته‌ای و مسائل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مردمی کردن دفاع است. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش گفت: عنصر مکمل برای دفاع عامل کشور و پدافند غیرعامل و عنصر مکمل برای دفاع غیرعامل کشور پدافند هوایی عامل بوده و این عناصر جدایی‌ناپذیر از هم هستند.

امیراسماعیلی افزود: طبق فرموده فرمانده معظم کل قوا تأثیر متقابل این دو را نباید مورد غفلت قرار دهیم و پدافند عامل به غیر از پدافند غیرعامل دست بسته است.
 
وی اظهار داشت: دفاع با ریسک بالا و به خطر نزدیک‌تر و صددرصد و قطعا پرهزینه است ولی قطعا اگر باهمدیگر باشد خیلی از مسائل پیشگیری می‌شود و با بالندگی بالا و کم هزینه‌تر برای کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) آجا تصریح کرد: این نوید را به ملت عزیزمان می‌دهیم که با روز افزون شدن تعامل‌ها و همکاری قرارگاه پدافند هوایی و سازمان پدافند غیرعامل در کشور و برگرفته از دو جمله زیبای رهبر معظم انقلاب که پدافند هوایی خط مقدم نبردهای هوایی است پدافند غیرعامل نیز باید همانند شعله‌ای بلند شود انسجام این دو نتیجه ناکامی دشمن خواهد بود.

گفتنی است در پایان نشست خبری امیرسرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش و سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تفاهم‌نامه مشترک امضاء شده رد و بدل شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مسائل ، عامل ، پدافند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار