فتح‌آبادی:

پرسپولیس با یک ترکیب تهاجمی می‌تواند پیروز باشد/بهتر است قلعه‌نویی به فکر تیم باشد نه حواشی

کارشناس فوتبال كشورمان گفت: تیم پرسپولیس باید در بازی امروزش مقابل تیم ملوان با یک سیستم تهاجمی بازی کند تا بتواند پیروز میدان این دیدار باشد.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس – ملوان افزود: تیم پرسپولیس با توجه و جایگاهش در بین تیم‌ها باید عملکرد مناسبی را در بازی مقابل ملوان از خود نشان دهد چرا که تیم ملوان با وجود بازیکنان باتجربه‌اش می‌تواند برای تیم پرسپولیس دردسرساز شود.

كارشناس فوتبال كشورمان در ادامه بیان کرد: تیم پرسپولیس بهتر است به تقویت دفاع‌های وسط خود در دیدار امروز  بیشتر توجه کند و بتواند به راحتی به تیم ملوان حمله کند و برنده از زمین بیرون بیاید.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال و سایپا اظهار داشت:‌ تیم استقلال تیمی است که با وجود امیر قلعه‌نویی در لیگ چهاردهم نشان داده است که برای اولین بار بازی‌های خود را با برد شروع کرد و می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

فتح‌آبادي در ادامه افزود: با وجود بازیکنان جوان از جمله امید ابراهیمی در تیم استقلال که در بازی دیروز نشان داد می‌تواند در کنار تیموریان یکی از مهره‌های کارساز برای تیم استقلال باشد و بازی استقلال در مقابل سایپا یکی از زیباترین بازی‌های لیگ به شمار می‌آید.

وي در باره ارزیابی‌اش از تیم نفت گفت: تیم نفت با وجود علیرضا منصوریان تا به اینجا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و می‌توان به منصوریان تبریک گفت و امیدوارم منصوریان در آینده به تیم‌های لیگ برتر راه پیدا کند تا بتوانیم با وجود او فوتبال پویایی را مشاهده کنیم.

كارشناس فوتبال كشورمان همچنین درباره بازی‌های هفته‌ چهارم لیگ بیان داشت: هفته بسیار زیادی و تعداد گل‌های فراوانی از تیم‌ها نظاره‌گر بودیم امیدواریم این بازی‌ها در هفته‌های بعدی نیز به همین شکل صورت بگیرد.

فتح‌آبادی درباره ارزیابی از عملکرد داوران در لیگ چهاردهم اظهار کرد: داوران عملکرد بسیار مناسبی را در بازی‌ها نشان داده‌اند و امیدوارم مربیان این اجازه را به داوران بدهند تا آنها با استرس و اشتباهات کمتر قضاوت بازهای را در زمین به راحتی انجام بدهند.

وی در پایان درباره تیم استقلال خاطرنشان کرد: بهتر است امیر قلعه‌نویی به فکر تیم باشد چرا که تیم استقلال امسال حرف‌های زیادی برای قهرمانی دارد و در کل تیم استقلال را از حاشیه‌ها دور کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترکیب ، تیم ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار