نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی در جنوب غرب تهران برگزار می‌شود

معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 18 از برگزاری نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی در این منطقه خبر داد.

 حمیدرضا خسروی معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت مالی و اداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور بهبود عملکرد و ارزیابی معضلات کارکنان شهرداری منطقه 18 در نواحی 7 گانه این منطقه در دست اجرا است.

خسروی اظهار داشت: در این طرح نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی در نواحی 7 گانه منطقه 18، تشکیل هیئت‌های بررسی مشکلات و معضلات در نواحی برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی در نواحی 7 گانه منطقه 18، تشکیل کمیته های بررسی معضلات و مشکلات کارکنان در نواحی 7 گانه منطقه 18، بررسی موضوع‌هایی شامل کمبود نیروی انسانی، ارتقای گروه و مسائل رفاهی پرسنل، ایاب و ذهاب، وضعیت درآمدهای نقدی و غیر نقدی، تعامل با کارخانه‌ها برای ارائه تسهیلات به کارکنان شهرداری، از اقدامات اجرایی این طرح است. 

خسروی خاطر نشان کرد: نشست‌های دوره‌ای مدیران مالی تاکنون در نوحی یک و هفت با حضور شهرداران نواحی یک و هفت و معاونان و مدیران این نواحی و مدیران مالی منطقه 18 برگزار شده است. 

انتهای پیام /
برچسب ها: نشست ، مالی ، دوره ، نواحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار