استقرار یک سامانه ضد موشکی پیشرفته در عسقلان

رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از اصابت موشکهای مقاومت به تأسیسات اکتشاف نفت و گاز عسقلان ،یک سامانه‌‌ ضد موشکی پیشرفنه را در این منطقه مستقر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین ،رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از اصابت موشک‌های مبارزان فلسطینی به تأسیسات اکتشاف نفت و گاز در سواحل عسقلان، یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌‌های ضد موشکی جهان را در این منطقه مستقر کرده است. 

 نیروی دریایی رپیم صهیونیستی به تازگی سامانه موشکی زمین به دریای باراک-8 را در اطراف تأسیسات اکتشاف نفت و گاز عسقلان مستقر کرده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه اقتصادی گلوبز جمعه نوشت این سامانه از پیشرفته‌ترین سامانه های موشکی رهگیری دریایی هدایت شونده در جهان است. 

همچنین چندین سامانه باراک-8 بر روی کشتی های جنگی اسرائیلی نصب شده است زیرا بیم حمله به کشتی های جنگی اسرائیلی در سواحل نوار غزه وجود دارد.

دست اندرکاران طرح اکتشاف نفت و گاز در سواحل عسقلان گفتند نگرانند که این تأسیسات در نبرد کنونی با نوار غزه هدف قرار گیرد. 

روزنامه گلوبز فاش کرد برخی شرکتهای اسرائیلی به تازگی با استفاده از دو فروند هواپیمای بدون خلبان چندین آزمایش روی سامانه یک سامانه رهگیری دیگر انجام داده اند.

گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس دو روز پیش اعلام کرد دو فروند موشک به سمت تأسیسات اکتشاف نفت و گاز در سواحل دریا در عسقلان شلیک کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
majid
۲۱:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
حتما نفت و گاز با موشک فجر ایرانی هدف قرار گیرد مطمئن باشند با این سامانه اسباب بازی نمیتواند جلوی موشک بگیرد
آخرین اخبار