مروری بر مهمترين اخبار "اجتماعی"شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پانورامای بیت المقدس نیمه دوم سال به بهره برداری می رسد/در مورد خانه ادبیات محتوای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است ، سرویس مدارس سریعتر برای انجام معاینه فنی خود اقدام کنند ، قابل‌توجیه نبودن تأخیرات ایجاد شده در خطوط مترو به هیچ عنوان / تعمیرات در خلوت‌ترین ساعات انجام خواهد شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

موافقت کتبی مصر با ارسال محموله کمک های بشردوستانه ایران به غزه/ اعزام گروه ۶ نفره شامل کادر پزشکی و امدادگر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533599_987.jpg

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که مجوز ارساله محموله امدادی ایران به غزه از سوی مصر صادر شده است، گفت: بر اساس مجوز قطعی صادره، محموله امدادی هلال‌احمر با یک پرواز از ایران در یکی از فرودگاههای مصر که هنوز مشخص نیست فرود می آید و از آنجا به غزه منتقل می‌شود.

قابل‌توجیه نبودن تأخیرات ایجاد شده در خطوط مترو به هیچ عنوان / تعمیرات در خلوت‌ترین ساعات انجام خواهد شد
 قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توقف‌های طولانی مدت برخی از خطوط مترو به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری بوده و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

از ستاره‌دار شدن خودروها تا تردد 7 هزار خودروی فاقد استاندارد/ هیچکس واقعیت را نمی‌گوید چهل و سومین برنامه مناظره با موضوع " آخرین دور سفرهای تابستانی 93 " از شبکه یک سیما روز گذشته پخش شد .

پانورامای بیت المقدس نیمه دوم سال به بهره برداری می رسد/در مورد خانه ادبیات محتوای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنی شهرداری تهران از افتتاح پرو‍‍‍‍‍‍‍زه پارانومای دفاع مقدیس تا پایان سال خبرداد.

کاهش آلودگی هوا با اقدامات اجرایی میسر می شود نه با شعار
 رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بایدبرای حل آلودگی هوا کلانشهر تهران پا را فراتر از شعار دادن گذاشته و با انجام اقدامات اجرایی در حداقل زمان ممکن به حداکثر کاهش برسانیم .

سرویس مدارس سریعتر برای انجام معاینه فنی خود اقدام کنند

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستانی و شروع سال تحصیلی مراکز مکانیزه معاینه فنی به منظور تأمین ایمنی و حفظ سلامت دانش‌آموزان با تمام توان آماده انجام دقیق معاینه فنی سرویس مدارس هستند.

خریدوفروش غیرقانونی گونه های درحال انقراض در خیابان های شهر/3میلیون و500هزار ریال جریمه هر عدد سنجاب

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط 22 عدد لاک پشت برکه ای و 3 عدد سنجاب در یک مرکز غیر مجاز خرید و فروش حیوانات در سطح شهر تهران توسط ماموران اجرایی خبر داد.

تشکلهای شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران دیپلماسی شاهد را اجرا می کند

نشست خبری اولین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان تشکلهای شاهد و ایثارگر کشور با حضور صادقی ، رئیس مرکز تشکلهای شاهد و ایثارگر امروز صبح برگزار شد.

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات از ۸ شهریورماه

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت‌نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات از ۸ شهریور خبر داد و گفت: دور جدید اعزام‌ها از ۴ مهر آغاز می‌شود و تا ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت که روز عرفه نیز در این ایام قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار