بازدید تولیت حرم مطهر حضرت علی(ع) از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

تولیت محترم حرم مطهر مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و هیئت همراه پس از استقبال از سوی مسئولان و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، بارگاه ملکوتی امامزادگان محترم را زیارت کردند. :

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله شیخ ضیاء زین الدین و هیئت همراه روز شنبه 1 شهریورماه ضمن تشرف به این مکان نورانی از آستان مقدس دیدن کردند.

بر اساس این گزارش، زیارت حرم های شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی، حضرت امامزاده حمزه و حضرت امامزاده طاهر علیهم السلام و ادای احترام به مقام والای امامزادگان عظیم الشان علیهم السلام، اقامه نماز و قرائت فاتحه بر سر مزار علماء اعلام از دیگر بخش های بازدید تولیت محترم حرم مطهر علوی و هیئت همراه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام بود.

در این بازدید، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس، ضمن عرض خیرمقدم از سوی تولیت محترم و خادمین و کارکنان این آستان، استمرار تعامل و ارتباطات فیمابین را مایه برکات ارزیابی نموده و از حضور خادمین با اخلاص حرم شریف علوی در این آستان ابراز خرسندی نمود.

حضرت آیت الله شیخ ضیاء زین الدین نیز ضمن ابراز مراتب خرسندی خود از تشرف به این آستان مقدس، ارتقاء ارتباطات فیمابین را مفید خوانده و در حق خادمین و کارکنان آستان مقدس دعای خیر فرمودند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.