مدیر مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی در "کافه سوال"

مدیر عامل مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار و سرگرمی ایرانی _ اسلامی و مدیر گروه نوشت‌افزار روشنا امشب، 1 شهریور میهمان برنامه «کافه سوال» می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده برنامه «کافه سوال» با اعلام این خبر گفت: برنامه «کافه سوال» امشب با حضور سعید حسینی مدیر عامل مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار و سرگرمی ایرانی _ اسلامی به بررسی بازار لوازم التحریر  و همچنین لزوم تولید توزیع محصولاتی متناسب با فرهنگی بومی کشور می پردازند.
 
سهیل سلیمانی گفت: مژده لواسانی با مدیر عامل مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار و سرگرمی ایرانی_اسلامی در خصوص فعالیت های این مجمع و همچنین راه کارهای برطرف کردن معضلات عرصه  لوازم التحریر در کشور گفتگو خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: در برنامه امشب میزبان یکی از معلمان فرهیخته کشور خواهیم بود و با این بزرگوار درباره لزوم تولید و توزیع نوشت افزارهایی منطبق با سبک زندگی زندگی ایرانی اسلامی گفتگو خواهیم کرد.
 
این تهیه کننده گفت: بر اساس صلاح دید مدیر شبکه دو فصل 14 این برنامه به بحث نوشت افزارهای ایرانی- اسلامی اختصاص پیدا کرده، در در این سری از مجموعه «کافه سوال» اقدامات صورت گرفته در این حوزه در گفتگو با ناشران فعال، مسئولان و همچنین چهره های محبوب کودکان معرفی خواهند شد.
 
«کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته بعد از خبر 20:30 روی آنتن تلویزیون می رود. این برنامه را مژده لواسانی اجرا می‌کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار