سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مسئولان نیروی هوایی سپاه پاسداران فردا میهمان این کمیسیون هستند، گفت: در این نشست مسئولان گزارشی را درباره نحوه نابودی پهپاد رژیم صهیونیستی ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح نشست امروز (سه شنبه) کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در این نشست اعضای کمیسیون موفقیت قابل تحسین نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند و اعلام کردند که همکاری و هماهنگی بین نیروهای دفاع کشور و اقدام به موقع نیروی هوایی سپاه و بهره‌وری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های پدافندی عامل چنین موفقیتی بود.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این راستا قرار است که فرماندهی و مسئولان نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حضور در کمیسیون دعوت شوند، از این‌رو جلسه هیات رئیسه کمیسیون (چهارشنبه 5 شهریور) رأس ساعت 6:30 بامداد تشکیل می‌شود.
 
وی ادامه داد: در نشست امروز همچنین طرح "شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتیجه نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به‌کارگیری‌های غیرقانونی" مطرح شد ودر نهایت این طرح با اصلاحاتی به تصویب رسید.
 
نقوی حسینی گفت: همچنین در این جلسه ماده 24 و 32 و 38 لایحه "الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت" ارجاعی به کمیسیون مورد بحث قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب رسید.
 
وی افزود: لایحه "اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها" سومین مصوبه کمیته‌های کمیسیون بود که در نشست امروز مطرح شد، مطابق این مصوبه، علاوه بر پرسنل و شاغلان،‌ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران نیز از مزایای بیمه عمر و حوادث بهره‌مند می‌شوند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: در پایان جلسه وحید احمدی جمع‌بندی جلسات کمیته روابط خارجی کمیسیون از بررسی ضوابط ایران با قطر و کویت را ارائه کرد.
 
پایان پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار