کاهش محبوبیت نتانیاهو پس از آتش‌بس/ احساس شکست و ناامیدی در میان شهرک نشینان

محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پذیرش شرایط مقاومت به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، تعلل دولت نتانیاهو در تصمیم گیری یکی دیگر از کاهش محبوبیت وی است.

در سایه کاهش چشمگیر محبوبیت بنیامین نتانیاهو در نظرسنجی های اخیر رژیم صهیونیستی ، جدال داخلی مقامات اسرائیلی در زمینه عملیات نظامی صورت گرفته ضد نوار غزه نیز افزایش یافته است.

برخی منابع سیاسی و رسانه ای بر این باورند که حالت شکست و نا امیدی در میان شهرک نشینان صهیونیستی به ویژه در شهرکهای مجاور نوار غزه افزایش یافته است. به طوری که بر اثر ناتوانی ارتش اسرائیلی در متوقف ساختن موشکهای مقاومت، شهرک نشینیان در حالتی از نا امیدی به سر می‌برند.

"دانی دانون" عضو کنست اسرائیلی در این زمینه گفت: متاسفانه زمام امور در دست ما نیست. حماس درست است که چراغ سبز برای آتش بس نشان می دهد، اما از همان لحظه های ابتدایی آغاز آتش بس به کندن تونلها و تولید موشکها خواهد پرداخت.

ایال زیسر کارشناس صهیونیستی در زمینه خاورمیانه نیز گفت: حماس در شرایط کنونی چیزی را که بخواهد از دست بدهد ندارد، بنابراین حماس نمی خواهد جنگ بدون لغو محاصره و بازگشایی گذرگاهها پایان پذیرد. از این رو جنگی فرسایشی ضد اسرائیل به اجرا درخواهد آورد و امکان لازم را برای تبلیغات این جنگ را نیز دارد.

خبرنگار المنار ادامه داد: جریانهای اسرائیلی مختلف از نتایج به دست آمده از جنگ پس از اعلام آتش بس و منعکس شدن پایداری های مقاومت در میان شهروندان فلسطینی نگرانند زیرا هم اکنون مردم فلسطینی گزینه مقاومت را بر دیگر گزینه ها ترجیح می دهند.

عوفد یحزکالی از اعضای موجود در کابینه اسرائیلی  گفت: وزیران اسرائیلی متفق القول نیستند و تصمیم گیریهای دولت سست است و من وقتی که بحثهای موجود در اسرائیل را می بینم می گویم حماس در همه جبهه ها موفق است و در مذاکرات همانند یک دولت بر سر میز مذاکرات می آید و همه می خواهند حماس موافقت کند. از سوی دیگر افکار عمومی جهان و کشورهای اسلامی نیز حماس را تایید می‌کنند.

خبرنگار المنار افزود: تحلیلگران صهیونیستی می گویند اسرائیل اولین باری است که بیش از پنجاه روز جنگی را آغاز کرده است اما موشکهای متعددی به آن اصابت کرده است و این جنگ نه تنها خسارتهای موشکی بلکه هزینه های اقتصادی زیادی را برای اسرائیل به بار آورده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
نتانیا هو ، یک چهره منفور ، جنایتکار ، پلید ، احمق ، از خود راضی ، موقع نشناس و بی لیاقت است . که بی جهت باعث شد تعداد 15000 نفر زن وبچه بی گناه و بی دفاع غزه کشته و مجروح شوند ، هزاران خانه و مدرسه و بیمارستان و مسجد و غیره تخریب شود ، واقعیت دروغ بزرگ هولوکاست بر همگان ثابت شود ، خوی درنده و جرار وسفاک صهیونیستی بر همگان اشکار شود ، تعدا 4500 موشک بر سر شهرک نشین های مهاجر اروپائی فرود اید ، این شخص به عنوان یک جنایتکار جنگی باید محاکمه و مجازات شود .
مهاجران اروپائی در سرزمین های اشغالی باید یک سیاستمدار عاقل ، معتدل ، مسئولیت پذیر ، مجری قوانین بین المللی صلح طلب را برای تصدی بر امور خود انتخاب کنند ، وگرنه ظرف چند ماه آینده باید سرزمین های اشغالی را تخلیه کنند و به کشورهای خودشان برگردند .
آخرین اخبار