نقاط ضعف و قوت حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس از زبان حسین گروسی

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی وجود افراد مستعد در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تکثیر فرهنگ‌ها و اقوام مختلف را از عمده‌ترین نقاط قوت و کمبود بودجه و اعتبارات و ضعف در سرانه های شهری را از برجسته‌ترین نقاط ضعف حوزه انتخابیه خویش عنوان کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح نقاط ضعف و قوت حوزه انتخابیه سه شهرستان مذکور، اظهار داشت: وجود دانشگاه های متعدد حجم انبوه استعدادهای علمی، فرهنگی، هنری ، ورزشی و تکثیر اقوام و فرهنگ‌های متنوع را از عمده‌ترین نقاط قوت مناطق مذکور برشمرد.

وی در ادامه افزود: قطره‌چکانی بودن اعتبارات، کمبود سرانه‌های شهری همچون ورزشی، درمانی و ... و نارسایی در راه ها و محورهای مواصلاتی این مناطق با تهران که همواره با ترافیک‌های سنگین مواجه می شود، عمده‌ترین نقاط ضعف حوزه‌ی انتخابیه مورد اشاره، محسوب می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با ارتقاء سطح بودجه و اعتبارات سه شهرستان ملارد، قدس و شهریار که از برجسته‌ترین ضروریات در این مناطق به شمار می‌رود ، روند توسعه و عملیاتی نمودن پروژه‌های عمرانی در این نواحی، بیش از پیش تسریع گردد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: گروسی ، شهریار ، ملارد ، مجلس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار