نیویورک تایمز:

در لیست جدید تحریم‌های ایران یک موسسه علمی و تحقیقاتی هسته‌ای به دلیل انجام فعالیت‌های غیرقانونی وجود دارد

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی در خصوص تحریم‌های جدید اعمال شده علیه ایران مدعی شد که یک موسسه علمی و تحقیقاتی در حوزه علوم و فناوری‌ هسته‌ای به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی در لیست تحریم‌ها قرار گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در گزارشی درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه  ایران مدعی شد که یک موسسه علمی و تحقیقاتی در حوزه علوم و فناوری‌ هسته‌ای به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی در لیست تحریم‌ها قرار گرفته است.

بر اسا ادعای این نشریه یکی از شرکت‌هایی که به لیست تحریم‌ها وزارت خزانه داری آمریکا اضافه شده شرکتی به نام نوآوری و تحقیقات نظامی است که 3 سال قبل ثبت شده که تلاش داشته تا ایران را در راستای دستیابی به آنچه "سلاح هسته‌ای" نامیده، کمک کند.

این در حالیست که این اقدام آمریکایی‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که واشنگتن در چارچوب گروه 5+1 با ایران توافق کرده بود که تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع نکند.

گفتنی است که تحریم‌های جدید علیه ایران  در شرایطی تصویب شده که قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر مقامات گروه 1+5 و ایران برای رسیدن به توافق جامع مذاکره کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار