فضای فرهنگی و خدماتی در غرب تهران احداث می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 5 از احداث فضاهای فرهنگی و خدماتی جهت تامین رفاه شهروندان و مسافران در پایانه آزادی خبر داد.

 ولی نجاتی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: پایانه آزادی با استقرار و فعالیت سه خط اتوبوسرانی تندرو، اتوبوس‌های درون شهری و اقماری، مینی بوسرانی و خط 4 مترو به عنوان بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی پایتخت با حجم بالای تردد مسافران مواجه است؛ بدین منظور همزمان با آماده سازی پایانه‌های حمل و نقل عمومی برای بازگشایی مراکز تحصیلی فضاهای فرهنگی و خدماتی جهت تامین رفاه حال مسافران در غرب تهران احداث می‌شود.

وی افزود: ساختمان اداری و سرویس بهداشتی در پایانه از دیگر اقداماتی است که در این منطقه احداث خواهد شد.

معاون شهرداری منطقه 5 اظهار داشت: همزمان با طرح ساماندهی، نمازخانه نیز به منظور ایجاد فضای معنوی و تامین رفاه حال مسافران نیز در پایانه آزادی احداث می‌شود و تابلوی راهنمای مسیر نیز در پایانه آزادی نصب می‌شود.

معاون شهرداری منطقه 5 در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری به خصوص معاونت حمل و نقل ترافیک جهت تامین آسایش شهروندان و ساماندهی امور شهری برنامه‌های دیگر در دستور کار خود دارد که در آینده‌ی نزدیک به شهروندان اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: احداث ، فضا ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار