کامرانی در گفتگو با فیبا:

اسپانیا و برزیل برای قهرمانی می جنگند/ شانس زیادی برای صعود نداریم

گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران با بازی خود مقابل اسپانیا مورد توجه سایت فدراسیون جهانی قرار گرفت و از جنگ قهرمانی میان اسپانیا و برزیل حریفان اول ایران مقابل آمریکا گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در گزارشی به مهدی کامرانی پرداخته و گفتگوبی با بهترین بازیکن ایران در دیدار با اسپانیا داشته است.

در ابتدای این گزارش آمده است: مهدی کامرانی برای دقایقی در دیدار ایران و اسپانیا، جمعیت حاضر در سالن پالاسیو را ساکت کرد اما تیم میزبان در نهایت با برد 90 بر 60 مقابل ایران جام را آغاز کرد.

بازیکن 32 ساله ایران در جریان بازی به قدری راحت بازی می کرد که گویا مقابل تماشاگران خودی در داخل ایران بازی می کند. در حقیقت کامرانی در تلاش بود از هر لحظه بازی مقابل حریف قدرتمند خود لذت ببرد.

کامرانی 3 پرتاب 3 امتیازی از 6 اقدام خود را گل کرد تا تیم میزبان به فکر این باشد که چطور در ادامه تورنمنت از منطقه بیرونی دفاع کند.

کامرانی عملکرد چشمگیر خود را به تلاش گروهی نسبت داده و به فیبا می گوید: "هم تیمی های من به قدری خوب بازی "پیک اند رول" انجام دادند که موقعیت های باز زیادی برای من ایجاد شد تا به راحتی شوت بزنم."

تمرکزم از دست رفت

ملی پوش ایران که به تازگی وارد دنیای بسکتبال چین شده از عملکرد خود راضی است و ادامه می دهد: "به نظرم بازی خوبی انجام دادم هر چند در دقایق آخر بازی، تمرکزم از دست رفت."

کامرانی تا دقایقی از بازی ایران را در جریان مسابقه نگه داشت تا زمانی که تیم اورنگا به طور کامل بازی را گرفته و کار را تمام کند.

وی گفت: " بازی مقابل حریفان اروپایی واقعا سخت است. اسپانیا تیمی فوق العاده با چند بازیکن NBA دارد که تماشاگران خانگی هم به آن اضافه شده اند.اسپانیا، برزیل و آمریکا بهترین تیم های این تورنمنت هستند که برای عنوان قهرمانی می جنگند."

کامرانی به همراه حدادی تنها بازیکنانی بودند که در ترکیب ایران به امتیازات دو رقمی رسیدند و روی هم با 34 امتیاز، نیمی از امتیازات ایران را به دست آوردند.

گارد رأس تیم ملی در مصاحبه با فیبا تاکید می کند: "ما تلاش می کنیم تا تمام ترکیب را برای بازی های آسیایی ماه آینده سالم نگه داریم چون تمرکز اصلی تیم روی مدال طلای آن بازی ها است که تورنمنتی بسیار مهم برای ایران به شمار می رود."

وی گفت: "صادقانه می گویم که ما شانس زیادی در جام جهانی نداریم. تلاش می کنیم که مصر را ببریم و در عین حال بازی های خوبی مقابل برزیل، فرانسه و صربستان انجام دهیم. "

کامرانی که رقابت جام جهانی 2014 را سخت تر از جام قبلی می داند، صعود ایران به مراحل بالاتر جام جهانی را به آینده موکول می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار