روز دوم جام جهانی بسکتبال 2014؛

فرانسه با یک امتیاز صربستان را برد/ دومین باخت کره جنوبی

تیم ملی بسکتبال فرانسه آخرین حریف ایران در مرحله گروهی با اختلاف تنها یک امتیاز صربستان را در روز دوم جام جهانی شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فرانسه که در روز آخر مرحله گروهی با ایران دیدار می کند، جام جهانی را با شکست مقابل برزیل شروع کرد اما امروز با نتیجه 74 بر 73 صربستان را برد.

"میروسلاو رادولجیکا" با 21 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن صربستان و جفری لاورن با 19 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن فرانسه بودند.



باخت دوم کره جنوبی

کره جنوبی تیم سوم بسکتبال آسیا که با باخت مقابل آنگولا مسابقات را شروع کرده بود هم با نتیجه 89 بر 55 از استرالیا باخت.

کره هر چهار کوارتر بازی را واگذار کرد.

کیم هیونگ سون با 13 امتیاز بهتری عملکرد را در باخت به استرالیا داشت در حالی که اینگلز با 17 امتیاز بهترین بازیکن میدان از استرالیا بود.

کرواسی مقابل آرژانتین هم برنده شد

تیم ملی کرواسی با برد 90 بر 85 آرژانتین در روز دوم جام جهانی قدرت خود را در این دوره نشان داد.

اسکولا باز هم با 30 امتیاز و 9 ریباند ستاره آرژانتین بود. سیمون از کرواسی هم با 18 امتیاز بهترین آمار را برای این تیم داشت.

کرواسی در این بازی یک بار در کوارتر اول با اختلاف 8 امتیاز برنده شد و یک بار در کوارتر سوم با نتیجه 29 بر 19 تیم برتر بود.

فنلاند باخت شب قبل را جبران کرد

فنلاندی ها جام جهانی را با شکست سختی مقابل آمریکا شروع کرده بودند اما در روز دوم با نتیجه 81 بر 76 اوکراین را بردند.

برترین های این بازی هم شاون هاف با 23 امتیاز و 8 ریباند از فنلاند و یوجین جتز با 24 امتیاز، 5 ریباند و 9 پاس گل برای اوکراین بودند.

دومینیکن اولین برنده روز دوم

روز دوم جام جهانی با برد 76 بر 63 دومینیکن مقابل نیوزیلند شروع شد. گارسیا با 29 امتیاز برای دومینیکن و ابرکرومبی با 22 امتیاز بهترین بازیکن نیوزیلند بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار