اجراهای ویژه در روزهای پایانی؛

5 اجرا تا پایان "آرسنیک و تور کهنه" مانده است

نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی به دلیل استقبال علاقه مندان به این نمایش شنبه 15و دوشنبه 17 شهریورماه 3 اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «آرسنیک و تور کهنه» تا 17 شهریورماه در سالن استاد سمندریان هر شب ساعت 21 به روی صحنه می رود و به دلیل استقبال علاقه مندان به این نمایش شنبه 15 شهریورماه که روز تعطیل تئاتر است نیز ساعت 21 یک اجرای ویژه و دوشنبه 17 شهریورماه ساعت های 19 و 21 اجرا خواهد داشت.

در این نمایش بیژن بنفشه‌خواه، بهاره رهنما، فرناز رهنما، سامان دارابی، سپند امیرسلیمانی، فهیمه امن‌زاده، اردشیر کاظمی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می‌پردازند. سایر عوامل فنی نمایش عبارتند از میثم احمدی و احمد سلیمانی (دستیاران کارگردان)، فائزه پیروی و دیانا حاکمی (منشیان صحنه)، سیامک احصایی (طراح صحنه و دکور) و حسین اردستانی (چهره‌پرداز)، کامبیز کاهی (مترجم).

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش کمدی جنایی می‌توانند به پایگاه الکترونیکی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 88814115 و 88814116 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار