ورودی و خروجی آزاد راه تهران قم ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 از ساماندهی ورودی و خروجی آزاد راه تهران- قم در این منطقه خبر داد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساماندهی ورودی و خروجی آزاد راه تهران – قم و ایمن‌سازی محورهای اصلی منتهی به این معبر پرتردد در دستور کار معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش سوانح رانندگی سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از عبور عرضی عابرنان پیاده از بزرگراه‌های همجوار ارتقای سلامت ایمنی و رفاه حال شهروندان دردست اجراست.
 
زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی عمران و ترافیک منطقه 19 به منظور ساماندهی ورودی و خروجی آزاد راه تهران – قم به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی ورودی و خروجی آزاد راه تهران – قم آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی عمران و ترافیک منطقه 19 ایمن‌سازی محوری و بزرگراه های اصلی منتهی به آزاد راه تهران – قم از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
زلفی خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی زیر‌گذر دانشگاه آزاد به منظور کاهش سوانح رانندگی در ورودی و خروجی آزاد راه تهران- قم و بهره‌برداری راین طرح تا قبل از بازگشایی مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار