ابوالمعالی در جمع خبرنگاران:

هیچ جرمی متوجه فاطمه هاشمی نیست/پرونده موکلم شاکی خصوصی ندارد

وکیل فاطمه هاشمی گفت: از نظر قانونی هیچ اتهامی متوجه موکلم نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ "سیدوحید ابوالمعالی" وکیل مدافع فاطمه هاشمی صبح امروز دوشنبه(17شهریورماه) پیش از ورود به جلسه دادگاه تجدیدنظر موکلش با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: هیچ جرمی از نظر قانونی متوجه فاطمه هاشمی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دادگاه تجدیدنظر متهم حاضر می‌شود گفت: وقتی قاضی تشخیص دهد که طرفین دعوا باید حضور داشته باشند از آنها دعوت می‌کند.

ابوالمعالی با اشاره به اینکه قاضی تشخیص داده تا اظهارات متهم را بشنود و نماینده دادستان نیز کیفرخواست را قرائت کند ضمن توهین به کیفرخواست صادر شده از سوی دستگاه قضا مدعی شد اتهامات فاطمه مسخره‌ترین چیزی است که در رویه قضایی دیده‌ام.

وی تصریح کرد: براساس اصل 8 قانون اساسی مردم در بحث امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اصل 84 قانون اساسی همه نمایندگان در برابر آحاد مردم مسئول هستند و مردم می‌توانند از آنها انتقاد کنند اما با تشکیل این پرونده جرم‌انگاری صورت گرفته در حالی که هرکسی حق دارد سوال کند.

وکیل فاطمه هاشمی مدعی شد: پرونده فاطمه آزمون بزرگی برای قوه قضاییه است که امیدواریم از آن سربلند بیرون بیاید و اگر روند رسیدگی به آن طولانی شده تقصیر نماینده دادستان است.

وکیل فاطمه هاشمی در پایان صحبت‌های خود بار دیگر با طرح ادعای غیر قانونی بودن دادگاه گفت: تشکیل این دادگاه غیرقانونی است چرا که این پرونده نیاز به شاکی خصوصی دارد و این در حالی است که هیچ شاکی خصوصی وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتهام ، فاطمه ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار