معاون امور فرهنگی اجتماعی منطقه4 گفت: در این طرح 4 مدرسه شاخص محروم به عنوان پایگاه تابستانی ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

سمانه زمانی گرمسیری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام خبر فوق گفت: طرح اوقات فراغت امسال برای اولین بار توسط معاونت فرهنگی-اجتماعی منطقه برنامه‌ریزی شده برنامه‌های فرهنگی آموزشی این پایگاه‌ها شامل برپایی کلاس‌های آشپزی، نقاشی، هنرهای تجسمی، مشاوره‌های آموزشی و... می‌باشد. همچنین برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی و بحث اعزام به همراه دانش‌آموزان از دیگر رئوس برنامه‌های اوقات فراغت در نظرگرفته شد.

وی از اجرای طرح اردوهای تهران‌گردی با اعتبار 16میلیون تومان برای هر مدرسیه خبر داد و اظهار داشت: کلیه هزینه‌های طرح اوقات فراغت از جمله دستمزد اساتید و مربیان توسط شهرداری منطقه پرداخت شده است که در بحث اردوها نیز در قالب 18تور تهران‌گردی دانش‌آموزان به همراه معلمان از مراکز تفریحی رفاهی شهر تهران همچون باغ پرندگان برج میلاد، سینماها، بوستان‌ها و موزه‌ها و ... بازدید می‌کنند.

زمانی در بیان ویژه برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان همزمان با ایام دهه کرامت ادامه داد: برگزاری مساباقت فرهنگی و کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دوره‌های آموزش‌های خانواده و نوظهور از جمله برنامه‌های این دهه است که در اختتامیه این دوره‌ها از برگزیدگان طرح‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار