تاسیس باشگاه نمونه‌ها در واحد علوم و تحقیقات

رئیس واحد علوم و تحقیقات بر بهره‌گیری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارمندان نمونه در انجام فعالیت‌ها تاکید کرد و افزود: اگر خللی در روند فعالیت‌های یکی از زیر مجموعه‌های واحد علوم و تحقیقات ایجاد شود، این واحد دانشگاهی از نیل به اهداف غایی و کسب نتیجه مطلوب باز می ماند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور، در نشست با کارمندان نمونه این واحد، گفت: امید است، کارمندان نمونه واحد علوم و تحقیقات در تمام شئونات زندگی خود در مقاطع گوناگون، نمونه و شایسته تقدیر شوند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اهداف سندچشم انداز 20 و 5 ساله مبنی بر رسیدن کشور به جایگاه اول منطقه در زمینه علمی اظهارداشت: کارکنان و اعضای هیات علمی با تربیت نیروی متخصص نقش مهمی در تبدیل کشور به پرچمدار علم و آموزش در سطح منطقه و ایجاد حیات طیبه مدنظر قرآن و اسلام برای انسان دارند. 

وی بر اهمیت فعالیت اساتید، کارکنان و اعضای هیأت علمی در راستای بهبود کیفی واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد و گفت: توجه به همکاری متقابل مدیریت و بدنه دانشگاه دردستور کار اقدامات این واحد دانشگاهی قرار دارد.

عباسپور با بیان اینکه برخورد مناسب با دانشجویان و اساتید در بهبود روند اجرایی موثر است، تصریح کرد: با مکانیزه شدن فعالیت های واحد، در محیط سرشار از همدلی، دوستی و مشورت، کیفیت عملکرد این واحد دانشگاهی ارتقاء می یابد. 

رئیس واحد علوم و تحقیقات ، گفت: کارمندان نمونه این واحد علوم و تحقیقات می توانند با گزارش کمبودها، انتقادات و پیشنهادات خود، در بهینه سازی سیستم اداری و رفع مشکلات احتمالی کمک کنند.

وی از حمایت واحد علوم و تحقیقات از ایده پردازی کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی از طریق پرداخت پاداش و تهیه و ابلاغ آیین نامه ویژه ایده های نو خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از نظرات کارکنان و برقراری اخلاق اسلامی براساس قرآن در کلیه روابط انسانی ، گردش مناسب کار در واحد ایجاد می شود. 

رئیس واحد علوم و تحقیقات به محدودیت‌های اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و افزود: امید است با برنامه‌های دولت تدبیر و امید، از فشار اقتصادی فعلی کاسته و آرامش بیشتری در سطح جامعه ایجاد شود.

عباسپور ادامه داد: تلاش برای کاهش دغدغه‌های اقتصادی کارکنان در چارچوب مقررات در دستور کار مدیریت کلان واحدعلوم و تحقیقات قراردارد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب از طریق تعاونی مصرف و تهیه مسکن کارکنان، یکی از دغدغه های مدیریت کلان این واحد دانشگاهی است، ادامه داد: تشکیل باشگاه کارکنان نمونه و ارائه خدمات بیش از پیش به کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان خواسته قلبی مسئولان واحد علوم و تحقیقات است.

کرم الله دانشفرد معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست، گفت: امید است، با بهره گیری از ظرفیت‌های بالای کارمندان نمونه سطح فعالیت های این واحد دانشگاهی ارتقا یابد.

وی انتخاب کارمندان به عنوان الگو و نمونه را موجب افزایش تکالیف و مسئولیت های آنان دانست و گفت: واحد علوم و تحقیقات از نظرات کارمندان نمونه که در حوزه‌های خود سرآمد هستند، در جهت بهبود وضعیت فرهنگی و اداری واحد استفاده می کند. 

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از تاسیس باشگاه نمونه های این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: پرداختن به مسائل کارمندان نمونه بخشی از فعالیت‌های این باشگاه را تشکیل می دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.