نمایندگان انگلیسی خواستار مداخله ملکه برای ممانعت از استقلال اسکاتلند شدند

اعضای پارلمان انگلیس به نخست‌وزیر این کشور توصیه کرده‌اند که برای ممانعت از جدایی اسکاتلند از بریتانیا خواستار مداخله ملکه این کشور شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف،  نمایندگان پازلمان انگلیس از " دیوید کامرون " نخست‌وزیر این کشور خواستند که  برای ممانعت از جدایی اسکاتلند از انگلیس حمایت ملکه انگلیس از اتحاد بریتانیا را جلب کند.

یکی از اعضای پارلمان انگلیس اعلام کرد که با توجه به نزدیک بودن نتایج نظرسنجی مداخله ملکه این کشور می‌تواند تعیین کننده باشد.

این درحالی است که ارزش پوند طی 10 ماه گذشته به پایینترین میزان خود رسیده است. این مسئله به اندازه‌ای جدی شده است که اعضای پارلمان  انگلیس به نخست‌وزیر این کشور هشدار داده‌اند که حضور وی در این سمت ممکن است به نتیجه این تنش بستگی داشته باشد، زیرا با جدایی اسکاتلند از 40 عضو پارلمان کاسته خواهد شد.

گفتنی است ملکه انگلیس در سال 1977 با یک ایراد یک سخنرانی و تاکید بر حفظ اتحاد از تفکیک بریتانیا ممانعت کرد.

یکی از اعضای پارلمان به تلگراف گفت: اکنون زمان مناسبی برای ملکه است تا باردیگر یک سخنرانی الهام بخش همانند سال 1977 ایراد کند.

نظرسنجی جدید موسسه " تی ان اس " حاکی از آن است که 39 درصد مردم اسکاتلند به استقلال این کشور از انگلیس رای منفی خواهند داد این در حالیست که این رقم در نظرسنجی قبلی این موسسه بیش از 45 درصد بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
اگر ملکه انگلیس بمیرد هم اسکاتلندی ها خواهان استقلال از حکومت پیر کفتار انگلیس هستند .
آخرین اخبار