کرمان /

24 مهر نماد ایستادگی مردم کرمان دربرابر رژیم پهلوی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : 24 مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در سال 57 نماد ایستادگی و مقاومت مردم کرمان در مقابل رژیم ستم شاهی پهلوی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، مهدی صدفی در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم 24 مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان افزود : تلاش و همت همه مسئولان استان این است که این روز به عنوان یک روز تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

وی با اشاره به نقش مردم کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : مردم سراسر استان کرمان همگام با سایر ملت ایران به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

صدفی تصریح کرد :حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان نمادی از حق طلبی و عدالت خواهی مردم شهید پرور و ولایتمدار و سند معتبر دفاع این ملت در مقابله با شاه و جنایات رژیم شاهنشاهی است و باید به عنوان یک نماد تاریخی ثبت و ماندگار شود.

وی گفت: پاسداشت این روز تجلیل و تکریم از شهدای عزیز و بزرگوارمان از جمله شهید باقدرت جوپاری و شهید یزدانشناس و همچنین ارج نهادن به مجاهدتها و ایثارگری های مردم شریف استان کرمان است.

صدفی به برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم تاکید و خاطرنشان کرد: کلیه برنامه های اجرایی به همین مناسبت در قالب فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری، پژوهشی، ورزشی، رسانه ای، نمایشگاهی و مراسم خواهد بود.

وی یادآور شد :برنامه ها باید بصورت مردمی و خودجوش و با مشارکت اقشار مختلف مردم و تشکلهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ، مساجد و همچنین دستگاههای اجرایی برگزار شود./ش/ن

برچسب ها: مسجد ، جامع ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.