جدال‌ صدرنشینی میان ایران و ژاپن

والیبال نوجوانان ایران ساعت ۱۷ (۱۹ شهریور) در سالن ساگادادا شهر کلمبو به مصاف ژاپن می‌رود. ایران و ژاپن هر دو بدون باخت تا این مرحله از مسابقات بالا آمده‌اند و برای مشخص شدن سرگروهی باهم می‌جنگند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  روز سه‌شنبه از گروه F دهمین دوره مسابقات نوجوانان آسیا تیم ایران سه بر صفر کره‌جنوبی را برد و در مسابقه دو تیم دیگر این گروه ژاپن سه بر یک هند را برد. با کسب این دو در دیدار دیگر این گروه روز چهارشنبه ایران و ژاپن در سالن ساگادادا کلمبو رقابت می‌کنند.

با توجه به نتایج دور مقادماتی و تک بازی امروز دو تیم هند و کره جنوبی شانسی برای اول یا دوم گروه شدن ندارند و این جدال ژاپن و ایران است که سرگروه و تیم دوم جدول را مشخص می‌کند.

تیم اول گروه F در بازی پلی آف با تیم چهارم گروه Eکه استرالیا یا سریلانکا خواهد بود مسابقه می‌دهند و در صورت پیروزی راهی چهار تیم برتر مسابقات می‌شود.

ژاپنی‌ها هرچند تاکنون قهرمان رقابت‌های نوجوانان آسیا نشده‌اند اما در این دوره از مسابقات بدون باخت بالا آمده اند و حریفی نسبتا سخت برای ایران به حساب می‌آیند.

تیم نوجوانان کشورمان هم تا اینجای مسابقات بدون حتی یک ست باخته به جمع هشت تیم آمده و مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و ژاپن ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در کلمبو محل برگزاری دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار