شماره ۷۴؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۶/۲۸

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.



 
تا می‌توانید با سرعت برانید و دریفت بکشید؛
اگر از علاقمندان به بازی‌های در سبک دریفت هستید توصیه می‌کنیم بازی Drift Zone را از دست ندهید، این بازی با گرافیک سه بعدی و حضور اتومبیل‌های بیشتر با جزئیات بالا جذابیت خاصی را به بازی بخشیده است. بازی دارای ۱۶ سطح رقابتی متفاوت می‌باشد که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا نفر اول شوید و امتیاز بالایی کسب کنید. با کسب امتیاز بالاتر قادر خواهید بود تا ماشین‌تان را سفارشی کنید. بعد از نصب بازی Drift Zone خودتان را برای سرعت، شتاب، هیجان و رقابت آماده کنید.




برای اندروید؛
این روزها که اخذ مدرک های تحصیلی مختلف رایج شده است، شاید اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ هم سخت نباشد، ولی اشتباه می کنید برای اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ جهان با چالش های مختلفی رو به رو خواهید شد. شما در این بازی 94degrees سرگرم کننده باید اطلاعات عمومی و دانش فنی خود را نشان دهید، کافی است کمی غفلت کنید تا بازی شما را به چالش بکشاند. برای اخذ مدرک از هر دانشگاه باید به سوالاتی در زمینه های پزشکی، گیاه شناسی، جانور شناسی، فکری، مهندسی و ... پاسخ دهید، البته شرایط آزمون در هر کشور متفاوت است. بازی بسیار پر طرفدار است و تا به حال بیش از 15 میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده است.
 
  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای پلتفرم جاوا؛
به نظر شما مدیریت یک تیم فوتبال کار آسانی است یا دشوار؟ برای این که پاسخ سوال خود را دریافت کنید می توانید در این بازی Real football manager edition نقش مدیر باشگاه و سرمربی یک تیم فوتبال را داشته باشید، برای کسب نتایج مناسب بهترین بازیکنان را از سایر تیم ها جذب کنید و اردوهای آماده سازی بر پا کنید تا آمادگی بازیکنان افزایش یابد، البته به فکر خرید یک استادیوم مجهز و مناسب برای بازیکنان و پرطرفداران باشگاه خود باشید. همچنین در تمرین ها تکنیک ها و تاکتیک های منحصر به فرد به بازیکنان تیم خود آموزش دهید تا در مسابقات لیگ برتر بهترین نتیجه را کسب کنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک بسیار عالی، روند جالب بازی، وجود تیم ها و لیگ های مختلف اشاره کرد.
 
 


برای iOS؛
شما با استفاده از این بازی که به تازگی نسخه ios آن منتشر شده است می توانید با استفاده از کشیدن دست خود بر روی صفحه نمایش تکه های چوب را برش دهید و به مراحل بعد سعود کنید. البته بازی به این سادگی نیست باید شما طوری چوب ها را برش دهید که هیچ برخوردی با تیغ های روی چوب ها نداشته باشید. این بازی از 140 مرحله متنوع ساخته شده است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. باید توجه داشته باشید که در این بازی زمان اولویت اول را دارد و نباید از آن غافل شوید.
 



برای iOS؛
شاید شما تا به حال هیجان رانندگی و خلبانی وسیله های مختلف را به صورت واقعی یا شبیه سازی تجربه کرده باشید، حال این بار نوبت تبدیل شدن به یک راننده لوکومتیو است، باید یک قطار را از مقصد به مبدا برسانید و هیجان مدیریت یک قطار را تجربه کنید. باید نسبت به شرایط سرعت قطار را تنظیم کنید و به موقع در ایستگاه های تعیین شده توقف کنید، تمامی کارهای گفته شده را انجام دهید تا بتوانید از مناظر موجود لذت ببرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: سیستم کنترل بصری، طراحی و گرافیک رنگارنگ، فیزیک واقع گرایانه، ارائه هیجانات سرگرم کننده و ... اشاره کرد.
 
 


برای IOS؛
 تماشای انجام حرکات نمایشی که توسط دوچرخه سواران و اسکیت سواران در پیست ها انجام می شود جذابیت خاصی دارد، حال شما هم می توانید به صورت واقع گرایانه در گوشی یا تبلت هوشمند خود حرکات نمایشی با اسکیت انجام دهید، فقط کافی است که بازی فوق العاده زیبای را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای کسب بالاترین امتیاز موجود در بازی، نهایت توان خود را در انجام حرکات نمایشی را نشان دهید، با انجام جهش مناسب و استفاده از ترفندهای هیجان انگیز توانایی خود را به دوستانتان ثابت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود بیش از 100 نقشه مختلف، گرافیک سه بعدی، گیم پلی اصلی و ... اشاره کرد.
 
 


برای ویندوزفون؛
بالاخره بعد از مدت ها انتظار بازی GT Racing 2 در استور ویندوز فون انتشار پیدا کرد. شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند. طبق گفته ی خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است. اگر حرفه ای شدید نیز یک گاراژ برای شما وجود دارد که در آن می توانید ماشین خود را از نظر عملکردی بهبود ببخشید و یک پیروزی شیرین را با خودروی فوق العاده خود تجربه کنید. یک بازی عالی و با گرافیک که تجربه یک رانندگی عالی و واقعی را به شما می دهد، البته توجه داشته باشید که بازی برای اجرا به 1GB رم احتیاج دارد.
 


برای ویندوزفون؛
بازی Traffic Racer یک از هیجان انگیزترین بازیهای سری ماشین سواری است که رانندگی شما را به چالش می کشد. در این بازی شما باید با سرعت بالا و بدون تصادف کردن در جاده ای حرکت کنید که ترافیک نیمه سنگینی دارد که لازمه موفقیت در این بازی استفاده درست از گاز و ترمز و درست لایی کشیدن است. شما در طول بازی با توجه به امتیازی که کسب کرده اید پول بدست می آورید. شما با پولتان می توانید ماشین جدیدی را خریداری کنید و یا تغییراتی در ماشین خود اعمال کنید. این بازی دارای 19 ماشین مختلف می باشد. که گرافیک 3 بعدی، وجود 4 محیط مختلف برای رانندگی و 15 مدل ترافیک باعث شده است هیجان بازی را افزایش دهد.
 

 


برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
2048 یک بازی پرطرفدار معمایی است که در سبک بازی‌های فکری و پازلی می‌باشد، این بازی توسط گابریل سایرولی برای رایانه و تلفن‌های هوشمندی که با سیستم عامل‌های اندروید، آی. او. اس و ویندوزفون می‌باشد، عرضه شده است که می‌تواند ذهن شما را به چالش بکشاند و ساعت‌ها مشغول خود کند، 2048 در مدت کوتاهی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. زمانی که برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید با یک جدول چهار در چهار رو به رو می‌شوید که دو تا از آن‌ها پر شده است و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا سر انجام به عدد 2048 دست یابید.



برای رايانه؛
سبک رانندگی در نسل هفتم از اقبال بسیار خوبی برخوردار بود. هم حرفه‌ای‌ها و هم تازه‌کارهای این سبک با عناوین مطرحی پا به میدان گذاشتند تا هم دل بازیکنان را شاد کرده، هم علاقه خود را به خودرو نشان دهند (عناوینی مثل فورزا و توجه آنها به جزئیات واقع‌نمایانه، شاهدی بر این مدعاست). دو تا از عناوین خوش ساخت و مطرح این سبک، به سری Grid مربوط است که با نام Race Driver: Grid و Grid 2 به بازار عرضه شده و امتیازات زیادی را کسب کرده‌اند. تازه‌ترین قسمت این سری بازی بتازگی و با نام Grid Autosport عرضه شده که اگر بخواهیم صادقانه درباره‌اش نظر بدهیم، باید بگوییم در سطح انتظار ظاهر نشده است. البته افت کیفی بازی‌ها در پایان یک نسل، امری طبیعی است و بزرگنمایی بیش از حد آن نیز منصفانه نیست، اما با چند ساعت تجربه‌ این عنوان برای بازیکن مسجل می‌شود کم‌کاری‌هایی شده است.







گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار