راهکارهای جدید کسپرسکی برای کاربران ایرانی

محصولات جدید کسپرسکی2015 برای کاربران خانگی در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ شرکت ایدکو، ارائه‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، نسخه‌های Kaspersky Anti-Virus 2015 و Kaspersky Internet Security 2015 را وارد بازار کرد.
 
بنا بر این گزارش، ازجمله ویژگی‌های این محصولات جدید می‌توان به فناوری جدید جلوگیری از سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری اشاره کرد. به‌این‌ترتیب درصورتی‌که سیستم‌عامل نرم‌افزارهای نصب‌شده روی آن به دلیل بروز نبودن و یا عدم برخورداری از اصلاحیه‌ها دارای باگ و یا آسیب‌پذیری‌هایی باشند،  فناوری ویژه کسپرسکی تحت عنوان Automatic Exploit Prevention به‌طور خودکار در دسترسی‌ها و فعالیت‌های نرم‌افزارهای حاوی آسیب‌پذیری ایجاد محدودیت می‌نماید.
 
این گزارش می‌افزاید، محافظت در مقابل تروجان های بلاکر یا قفل کننده صفحه ( screen locker ) از دیگر ویژگی‌های این محصولات جدید است. تروجان های بلاکر ضمن قفل نمودن صفحه، با باج‌خواهی از شما اطلاعات مهم مالی یا کاربری را اخاذی می‌کنند. با فعال‌سازی قابلیت جدید protection against screen lockers   ضمن به‌کارگیری آخرین  تمهیدات، از هرگونه فرآیند خطرناک امنیتی و مخرب جلوگیری می‌نماید.
 
گفتنی است، از دیگر امکانات نسخه‌های Kaspersky Anti-Virus 2015 و Kaspersky Internet Security 2015 می‌توان به کنترل حجم داده‌های انتقالی از طریق شبکه وایرلس، استفاده از آخرین پایگاه داده‌ای بدافزارها، سرعت بالاتر، استفاده بهینه از امکانات سخت‌افزاری، جلوگیری از انجام حملات گروهی و شبکه‌ای، محافظت از وب کم و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به آن و استفاده از فناوری ضدفیشینگ اشاره کرد.

لازم به ذکر است :این محصولات برای نخستین بار از طریق کانال فروش آنلاین رسمی کسپرسکی ( www.irkaspersky.com ) در ایران عرضه می گردد، ضمن آنکه این محصول از کلیه وب‌سایت‌های نمایندگان نیز به‌صورت آنلاین قابل تهیه است.

 علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه آزمایشی می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه نمایند:
http://www.irkaspersky.com/products/for-home/kaspersky-internet-security-multi-device
http://www.irkaspersky.com/products/for-home/kaspersky-antivirus-2015
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمید
۱۸:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
محصولات خوبی به بازار میده این کسپرسکی