بازدید نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین از نمایشگاه رهایی

ابوشریف گفت: به امید روزی که نمایشگاه آزادی فلسطین را برگزار کنیم.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران نخستین نمایشگاه هنرمندان تجسمی پیرامون موضوع "غزه" را با عنوان رهایی در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرده و تاکنون شخصیت های صاحب نام و برجسته فرهنگی ، هنری و حتی سیاسی از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده اند.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یکی از بازدیدکنندگان خارجی این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران بود.

وی در بازدید از این نمایشگاه ضمن قدردانی از تلاش های برگزارکنندگان رویدادهای فرهنگی و هنری در حمایت از مردم فلسطین ابراز امیدواری کرد که روزی نمایشگاه پیروزی و آزادی  فلسطین در سراسر جهان برگزار شود.

 نمایشگاه آثار تجسمی با عنوان «رهایی» و با موضوع غزه روز 21 شهریور در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت و تا روز 21 مهرماه میزبان علاقمندان خواهند بود.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران پس از دیدن آثار این نمایشگاه گفت: من شاهد هنر زیبای هنرمندان ایرانی در نمایشگاه جالب توجه بودم که پس از وقایع اخیر غزه آثاری عمیق و پر مفهوم را مقابل دیدگان علاقمندان قرار می دهد و مهمترین شاخصه این آثار مفاهیم غنی و عمیق آن است.

وی ادامه داد: اتفاقی که در فلسطین افتاد برای ایرانیان اهمیت بسیاری داشت، مردم ایران در اجتماعات و رویدادهای مختلف به موضوع غزه پرداختند و با مردم فلسطین همدردی کردند.در همه جا به خوبی دیده می شد که این مسئله برای ایرانی ها مهم است. این بار و در نمایشگاه «رهایی» هنرمندان ایرانی درک خود را از وقایع غزه نشان دادند و حزن و اندوه خود را از این وقایع در این آثار نشان دادند.  
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، با اشاره به انسان دوستی مردم ایران گفت: مردم ایران بیش از هر چیز به خاطر احساسات انسان دوستانه ای که دارند از مردم فلسطین حمایت می کنند. گذشته از نقاط مشترک دو ملت ، فکر می کنم وقایع غزه هر انسانی را در دنیا اندوهگین ساخته و هنرمندان هم نسبت به این وقایع احساس مسئولیت می کنند. برگزاری چنین نمایشگاهی از سوی هنرمندان ایرانی برای ما مهم است و امیدواریم این نمایشگاه ها ادامه دار باشد. آرزو می کنیم روزی نمایشگاه پیروزی و ازادی فلسطین را در همه جای دنیا برگزار کنیم. امیدواریم روزی را ببینیم که نمایشگاهی از هنرمندان ایرانی در فلسطین برگزار شده است.

ابوشریف در پایان گفت: در دنیای امروز تصویر بیش از هر چیزی اهمیت دارد و یک تصویر می تواند حرف های بسیاری بریا گفتن داشته باشد. امروز چهره حقیقی اسرائیل برای دنیا با همین تصاویر و آثار هنری مشخص شده و این حاصل زحمات و تلاش های هنرمندان در سراسر جهان است.

گفتنی است نمایشگاه «رهایی» از 21 شهریور تا 21 مهر در گالری‌های شماره 1و2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار