شهبازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صدور کارت مربیگری درخشان ارتباطی به قرار داد دایی ندارد/ مسئولان پرسپولیس امروز مدارک درخشان را ارائه می دهند

مسئولان کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر در خصوص پایان مجوز کارت مربیگری درخشان گفت: مسئولان پرسپولیس اعلام کردند مدارک درخشان را امروز به سازمان لیگ ارائه می دهند تا مجوز قطعی برایش صادر شود.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: مسئولان پرسپولیس اعلام کردند مدارک درخشان را امروز به سازمان لیگ ارائه می دهند تا مجوز قطعی برایش صادر شود، براین اساس اگر مسئولان پرسپولیس مدارک و قرارداد درخشان را به ما بدهند، آن وقت مجوز قطعی برای این مربی صادر می کنیم.

شهبازی درباره اینکه گفته می شود تا قرارداد دایی فسخ نشود کارت مربیگری به درخشان داده نمی‌شود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد، دایی هر اختلاف مالی که با باشگاه پرسپولیس نسبت به فسخ قراردادش داشته باشد به سازمان لیگ مربوط نیست و ارکان قضایی پیگیر این موضوع هستند.

وی تصریح کرد: ما برای اینکه تیم پرسپولیس در روز بازی با نفت مسجد سلیمان بدون سرمربی نباشد و برای اینکه زمان این بازی به تعویق نیافتد مجوز موقت به درخشان دادیم تا بتواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

شهبازی درباره وضعیت کارت مربیگری فرکی تصریح کرد: فرکی هیچ مشکلی ندارد و در بازی با گسترش فولاد خودش تصمیم گرفت که روی نیمکت نشیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار