رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- ازبکستان

رضایی راهی مرحله نیمه نهایی شد/سوریان در مرحله یک چهارم نهایی/شکست بیابانگرد در دور سوم

قاسم رضایی به مرحله نیمه نهایی وزن 98 کیلوگرم و حمید سوریان به مرحله یک چهارم نهایی وزن 59 کیلوگرم رقابت هاي کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات اوزان 59، 71 و 98 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد آلکس آنچتی از رومانی گذشت. وی در دور بعد مقابل فهمی از مصر با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد. سوریان در این دور اسماعیل بوررو از کوبا نفر اول پان آمريكن را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد . حریف وی در این مرحله طالح ممدوف از آذربایجان است.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد. وی در دور بعد مقابل موسی اولویف از روسیه با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد.رضایی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر مارتین نیلسن از نروژ دارنده مدال برنز اروپا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله برای حضور در دیدار فینال به مصاف آرتور الکسانیان نفر سوم المپیک لندن، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان می رود..

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم  مقابل ها یونگ کیم از کره جنوبی با نتيجه 2 بر صفر به برتري دست يافت وی در مرحله يك چهارم نهايي مقابل چنگيز لابازانوف از روسيه با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار