وقتی بازیگر مطرح فرانسوی، بی اخلاقی خود را جار میزند!

وقاحت نماد سینمای فرانسه، خشم رسانه ها را برانگیخت

"ژرار دی پاردیو " بازیگر مطرح سینمای فرانسه با وقاحت تمام که افکار عمومی و رسانه های فرانسه نیز آن را نپسندیدند، گفت: من می توانم روزی 14 بطری مشروبات الکلی بنوشم!!!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سینمای فرانسه که با تلاش بی وقفه سیاستگذاران فرانسوی سعی در القا کردن این کشور به عنوان مهد آزادی داشته،این سالها بیش از گذشته دچار فساد اخلاقی است. مروری بر سخنان اخیر " ژرار دی پاردیو " بازیگر معروف و یکی از نمادهای سینمای فرانسه نیز حاکی از این ناهنجاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرانسوی " پخومیه "، ژرار دی پاردیو " بازیگر مطرح سینمای فرانسه با وقاحت تمام که افکار عمومی و رسانه های فرانسه نیز آن را نپسندیدند، گفت: من می توانم روزی 14 بطری مشروبات الکلی بنوشم.

این بازیگر سینما و تئاتر فرانسه که سال ها در فیلم هایی با صحنه های نامناسب نیز نقش بازی کرده و از نگاه شبه روشنفکران به عنوان یکی از نمادهای آزادی و دموکراسی در سینمای اروپا شناخته میشود تاکید کرد که  مثل " دومینیک استروس کان"، - رئیس سابق بانک جهانی که به جرم فساد اخلاقی علیه یک کارگر هتل محل اقامتش از کار برکنار و تحت پیگرد قانونی نیویورک قرار گرفته بود-، رفتار نمی کند ولی به وفور ازمشروبات الکلی استفاده می کند!

ژرار دی پاردو مرد جنجالی سینمای فرانسه که طی سال های اخیر با دریافت پاسپورت روسی بر دوملیتی بودن خود پافشاری کرد و خشم مقامات و افکار عمومی فرانسه را برانگیخت ، این روزها در رستوران خود به پذیرایی از مشتریان خود اقدام می کند و البته آشکارا نیز بر نوشیدن الکل تاکید می ورزد.

اعتراض جامعه شناسان اروپایی
به گزارش خبرگزاری میزان البته این گونه رفتارهای افراطی از چشم روزنامه نگاران فراسوی هم دور نمانده است. "امانوئل اتیس" جامعه شناس و روزنامه نگار فرانسوی درباره ناهنجاری ها در سینمای این کشور می گوید: سینما و اثرات آن برای یک زمان محدود نیست و دارای نفوذ زمانی زیادی است و به همین دلیل رفتارهایی که رویکردهای منفی و ضد اجتماعی دارد اثر طولانی مدت برای افکارعمومی به همراه دارد.

وی افزود: سینما در کنار تئاتر و دیگر گونه های هنری در واقع مشروعیت فرهنگی برای یک کشور و جامعه به همراه می آورد و هر چه تولیدات و دست اندرکاران این هنر بانگاه جامعه شناسی اثراتی اخلاقی تر را برای پرده سینما بسازند و رفتارهای بیرونی متناسب تری داشته باشند، جامعه روبه رشدتر خواهد بود.


میزان

برچسب ها: وقاحت ، سینمای ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار