در اولین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مطرح شد:

دستگاه‌های اجرایی مکلف به ارائه گزارش ماهیانه شدند

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران از تشکیل جلسات ماهیانه کار گروه کاهش آلودگی هوا با آغاز فاصل پاییز خبر داد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار محیط زیست  باشگاه خبرنگاران  گفت: بعد از ظهر امروز اولین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس به ریاست محیط زیست استان تهران و با حضور نمایندگان تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

رستگاری ادامه داد: در جلسه امروز  بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در خصوص مصوبه شماره 49952ت-12782مورخ 10/2/93 هیئت محترم وزیران درباره آلودگی هوا صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی ماهیانه نسبت به ارائه گزارش عملکرد اقدام کنند ضمن این که جلسه کار گروه هر ماه به طور مستمر برگزار می‌شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: در ادامه با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم که شاهد افزایش ترافیک و آلودگی هوا خواهیم بود ، برخی از دستگاه‌ها از جمله پلیس راهور و آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پایش ، محیط ، زیست ، کارگروه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
سلام من پیمانکار یکی از دفاتر مخابرات روستایی شهر فاروج هستم خبری رو میخواستم رسانه ای کنم البته به کمک شما،ما پیمانکاران روستایی فاروج روزی پنج بار توسط تلفن حضور غیاب میشیم.این در حالی هست که در زندان اوین دو بار امار گرفته میشه.سیاست رئیس شهرستان همیشه بر حضور غیاب بوده و هیچ شخصیتی برا پیمانکارَان قائل نیست لطفا اگر عکس از اداره هم نیاز دارید بفرستم ممنونم
آخرین اخبار