شهنازی: از راهنمایی رسانه‌ها استقبال می‌کنم/ مستنداتمان را به IOC ارسال می‌کنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از نقد منصفانه رسانه‌ها استقبال می‌کنم و درنظر داریم در پایان مسابقات آسیایی مستنداتی را به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته در نشست همکاری این کمیته با بانک خصوصی حامی مالی کاروان اعزامی ایران به اینچئون بیان کرد: این بانک با دید مسئولیت اجتماعی به کمک ورزش آمده و به فکر نخبگان ورزشی است.در بسیاری از عرصه‌های بین المللی حامیان مالی به کمک ورزش می‌روند و این در کشورهای غربی بیشتر انگیزه مالی و تبلیغاتی دارد اما این بانک به خاطر مسئولیت اجتماعی حمایت از ورزش به کمک کمیته ملی المپیک آمده است و قرار است این بانک در جریان مسابقات به ما کمک کند.

وی ادامه داد: در 8 ماه گذشته پشتیبانی خوبی از جانب رسانه‌ها انجام شده است. من نقد منصفانه را که موجب راهنمایی و مشخص شدن نقاط ضعف کمیته ملی المپیک باشد را می پذیرم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این کمیته از لحاظ مالی دچار محدودیت است گفت: حمایت از حامیان مالی اقتصادی موجب تشویق دیگر اسپانسرها می شود. اروپایی ها به دنبال الگو برداری از شورای المپیک آسیا هستند و قصد دارند بازی‌های المپیک قاره‌ای خود را راه اندازی کنند.

وی افزود: در پایان بازی های آسایی با استفاده از برخی مدارک و مستندات به فکر تهیه مجموعه بسیار خوبی برای شورای المپیک آسیا و کمیته بین‌الملی هستیم تا تامل بیشتری با این نهاد داشته باشیم چرا که سر فصل IOC حمایت کمیته‌های عضو برای جذب نهادهای مختلف است.

شهنازی در پایان اظهار داشت: در ملاقات با رئیس کمیته بین‌المللی تنها بحث مدال آوری مطرح نبوده و آنها دوره‌ای آموزشی را برای حضور ورزشکاران پس از بازنشستگی در عرصه کاری داشته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار