سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس گفت: نمی‌خواهم بگویم از پیروزی ماهان خوشحال نیستم اما برادرم از همه چیز در دنیا برایم مهم‌تر است.

امیر شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابتی فنی مقابل تاسیسات داشتیم که انگیزه بازیکنان این تیم تهرانی برای جبران باختشان در هفته گذشته و همچنین حضور بازیکنان با تجربه، کار را برایمان سخت می‌کرد در همین راستا در نیمه اول 2 گل دریافت کردیم که باعث شد تا حدودی نظم تیمی ماهان از بین برود اما با گذشت زمان بازیکنانم توانستند شرایط روانی خود را بازیابند تا در همان نیمه نخست یکی از گل‌ها را جبران کنیم. اما نیمه دوم در شرایط متفاوتی برگزار شد و تا حدودی به سود تیم ماهان پیش رفت همین موارد باعث شد در نیمه دوم سه گل به ثمر برسانیم و خوشبختانه نهمین امتیاز را از آن خود کنیم و صدرنشین باشیم البته خطای بازیکنان تاسیسات که به دو پنالتی انجامید فرصت خوبی را در اختیارمان قرار داد و نباید از این مورد نیز چشم پوشی کرد که تیم تاسیسات 10 دقیقه از نیمه دوم ما را تحت فشار گذاشت که در نهایت نتوانست دروازه را باز کند.
 
 
سرمربی تیم فوتسال ماهن تندیس افزود: جای خوشحالی است که سه هفته متوالی امتیاز کامل رقابت با حریفان را به خود اختصاص دادیم و اکنون با روحیه خوب و مدعی به فکر دیگر دیدارها هستیم. پیروزی در هفته‌های نخست لیگ هر تیمی را مدعی نشان می‌دهد البته از سوی دیگر حریفانمان برای شکستمان نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که این امر باعث می‌شود ماهان در هر رقابت محتاط و فنی جلوه کند.

شمسایی در ادامه بیان داشت: ورزش حرفه‌ای انسان را مجاب می‌کند تا در زمین بازی مناسبات شخصی را فراموش کند اما این امر باعث نمی‌شود پس از پایان رقابت چیزی را به برادرم ترجیح دهم. نمی‌توانم بگویم از پیروزی ماهان تندیس خوشحال نیستم زیرا یک مجموعه همیشه در تلاشند تا یک تیم نتیجه بگیرد و من به عنوان سرمربی باید با افکار فنی‌ام زمینه خوشحالی بازیکنانم را فراهم آورد اما با تمام این حرف‌ها از شکست وحید ناراحتم زیرا تلاشش را برای موفقیت می‌بینم و شکستش، شکست من است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، پیروزی ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار