سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشگاه آزاد در تعهداتش به دانشجوبان پایبند باشد/ ضرورت تجدید نظر نسبت به افزایش شهریه دانشجویان

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش شهریه ثابت دانشجویان قدیمی دانشگاه آزاد اسلامی با تعهدات این دانشگاه سازگاری ندارد و این امر نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد در قبال تعهدات خود به ورودی‌های سال‌های قبل پایبند نیست.

"حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: براساس دستورالعملی که در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان دانشگاه آزاد ابلاغ شده است، شهریه‌های ثابت دانشجویان 15 درصد افزایش می‌یابد اما در این دستورالعمل افزایش شهریه ثابت دانشجویان ورودی سال‌های گذشته نیز مطرح شده است که این امر خلاف تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در قبال دانشجویان است.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش شهریه در دانشگاه آزاد باید مطابق قانون باشد افزود: افزایش شهریه متغیر دانشجویان قانونی است، اما افزایش شهریه ثابت دانشجویان قدیمی این دانشگاه با تعهدات دانشگاه آزاد سازگاری ندارد و این امر نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد در قبال تعهدات خود به ورودی‌های سال‌های قبل پایبند نیست.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید هرچه سریع‌تر نسبت به این  تصمیم خود تجدید نظر کند، چراکه بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد از طبقات متوسط جامعه هستند و با این افزایش شهریه دچار خلل و آسیب خواهند شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان اظهار داشت: از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود که توان مالی جامعه و شرایط اقتصادی را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمدی
۰۱:۴۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
چرا شهریه ثابتو باید زیاد کنن توی قانون نوشته ک شهریه ثابت دانشجو تا پایان درسش نباید تغییری داشته باشه، درحالی ک آقایونه رئیس دست ب اینکار زدن و شهریه ی ثابت رو زیاد کردن.
آخرین اخبار