سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

ورود مجلس به بحث افزایش شهریه دانشگاه آزاد/ دانشگاه آزاد خود‌گردان است اما از نظارت مجلس خارج نیست

قاسم جعفری گفت: اولین جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده به بررسی افزایش غیر متعارف شهریه این دانشگاه با حضور مسئولین دانشگاه می‌پردازرد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده به بررسی وضعیت افزایش شهریه این دانشگاه می‌پردازد. 

وی گفت: مجلس برابر قانون اساسی در تمام امور کشور هم حق اظهار نظر و هم نظارت دارد و این موضوع نیز برابر قانون رسیدگی خواهد شد. 

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد باید در خصوص افزایش شهریه این دانشگاه پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در رابطه با دانشگاه آزاد برخی خلاء‌های قانونی وجود دارد که باید بصور‌ت کار‌شناسی برطرف شود و نباید خارج از عرف و حد معمول از دانشجویان شهریه اخذ شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی دانشگاه آزاد
۲۱:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اتگر توی این مملکت قانونی وجود داره بایستی به مسئولین دانشگاه آزاد بگه که شما زمان پذیرش دانشجو میگید شهریه ثابت تاآخر دوره تحصیلی تغییر نمی کنه! شهریه متغیر هم براساس عرف تغییر می کنه، چرا سرمردم کلاه میذارید وتوی عمل انجام شده قرار میدید؟ مورد بعد اینکه 15درصد شهریه ثابت +متغیر خیلی بیشتر از 25درصد شهریه متغیر برای مقاطع تحصیلات تکمیلی می شه اگه راست میگن پرداخت شهریه رو دو گزینه ای می کردن تا مشخص می شد چه شاهکاری از طرف مسئولین دانشگاه آزاد رخ داده!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سال 92 هم شهریه ثابت رو گرون کردن ولی کسی صداش در نیومد اما اون سال 3درصد بود امسال که صدا ها بلند شده شهریه ثابت 15 درصد گرونتر شده سال بعد هم میشه ....کسی هم ککش نمیگزه(مسولین)
جالب هم اینجاست که مسولین میگن به نفع خود دانشجو هاست(که شهریه ثابت افزایش پیدا کنه)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
خدا خیرتون بده دائم پیگیر باشد شاید مشکلمون حل شد داد ما به جایی نمی رسه
آخرین اخبار