دانشگاه صنعتی‌شریف و چند دانشگاه درجه یک، میزبان جشنواره مقاومت شدند

فیلم‌های سیزدهمین جشنواره مقاومت در چندین دانشگاه درجه یک کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، تهران، اصفهان، مشهد و... به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، بر اساس اعلام امور استان‌ها، 500 مرکز آموزش عالی برای میزبانی و نمایش تعدادی از فیلم‌های این رویداد بزرگ فرهنگی – سینمایی اعلام آمادگی کرده و تایید شده‌اند.
 
در میان این مراکز آموزش عالی، نام چندین دانشگاه شاخص کشور که رتبه‌ی علمی بالایی دارند نیز دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به دانشگاه صنعتی‌شریف، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه بین‌المللی قزوین، دانشگاه بندرعباس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه اصفهان، دانشگاه عسلویه، دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران، دانشگاه زنجان و... اشاره کرد.
 
ارتباط با دانشجویان و همچنین نمایش فیلم‌های سینمای مقاومت برای آن‌ها از جمله مهمترین اهداف این دوره از جشنواره مقاومت است که به همت سازمان بسیج دانشجویی پیگیری شده است.
 
بر اساس این خبر، گستره برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در 31 استان کشور به جایی رسیده است که گفته می‌شود این رویداد در دوره سیزدهم خود، به گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی بدل شده است.
 
شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار