نکیسا: وینگادا به خاطر پول استعفا نمی‌دهد/ جای وینگادا، یک ایرانی بود پوستش را می‌کندند!

کارشناس فوتبال گفت: استفاده از مربیان ایرانی برای تیم‌های پایه بهتر است چرا که این مربیان شناخت بیشتری نسبت به استعدادهای فوتبالمان دارند.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: استفاده از مربیان ایرانی برای تیم‌های پایه مناسبتر است زیرا مربیان ایرانی شناخت کاملی در فوتبالمان دارند و بهتر است از استعدادهای این مربیان ایرانی بیشتر در فوتبالمان بهره ببریم.

وی در ادامه افزود: نتایجی را که از تیم ملی امید مشاهده کردم باعث تاسف است زیرا اگر یک مربی ایرانی، سرمربیگری تیم ملی امید را بر عهده داشت مطمئنا پوستش را می‌کندند ولی در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که این تیم با وجوند وینگادا نتایج افتضاحی را برای فوتبال کشورمان رقم زده است و حتی حاضر نیست که استعفا بدهند و سرمربیگری تیم ملی امید را واگذار کند چرا که فوتبال ما برایش مهم نیست و دلیل این رفتار وینگادا فقط می‌تواند یک چیز باشد که آن هم پول است و پول برای او ارزش بیشتری دارد.

نکیسا در ادامه بیان کرد: افرادی در جایگاه فوتبالمان قرار گرفته‌اند که اصلا غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند و فوتبالی نیستند و در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که فوتبال ما تبدیل به سرطان شده است که هیچ مسکنی به درد او نمی‌خورد و فقط باید ریشه سرطان را در فوتبالمان بخشکانیم.

وی همچنین درباره حرکت خانزاده و رفتار غیر حرفه‌ای یک ایرانی در بازی‌های آسیایی اینچئون افزود: تیمی که در آن نظم و احترام نباشد باعث می‌شود بازیکنان آن عصبی حاضر شوند و صد در صد این رفتارهای غیر حرفه‌ای در فوتبالمان تاثیرگذار است و باعث می‌شود که عملکرد نامناسبی در این دوره از بازی‌های آسیایی از فوتبالمان نظاره‌گر باشیم.

وی همچنین درباره مبلغ قرارداد وینگادا خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد وینگادا که 1.3 میلیاردی است باعث می‌شود که او را نتوانیم برکنار کنیم چرا که این مبلغ به ضرر فوتبال ما خواهد بود و هزینه بسیار سنگینی است که در صورت برکنار کردن وینگادا باید پرداخت کنیم که وجود این مشکلات تاثیرات بسیار بدی در فوتبالمان به جای خواهد گذاشت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار