با حضور رئیس دانشگاه در مراسم استقبال از خانواده شهید؛

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با دسته‌های گل از خانواده شهید کردآبادی استقبال کردند

مراسم استقبال از خانواده شهید رضا سلمانی کردآبادی امروز (دوشنبه) بعد از نماز ظهر با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مراسم استقبال از خانواده شهید رضا سلمانی کردآبادی امروز (دوشنبه) بعد از نماز ظهر  با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

براساس این گزارش دانشجویان با پخش گل و شربت و با صلوات به از خانواده شهید کرد‌آبادی استقبال کردند. 
 
همچنین در ادامه مراسم سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عرض تسلیت و خیرمقدم به دانشجویان، کارکنان و میهمانان اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمان انقلاب و بعد از آن همواره در همه فعالیت‌ها پیرو انقلاب بود و در همه عرصه‌ها پیشگام بوده است.  
 
وی با اشاره به ۹۰ شهیدی که این دانشگاه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: در زمان جنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر مرکز بسیج کل دانشگاهیان و بسیاری از فرماندهان رده بالای نیروی مسلح و بسیج از بین این دانشجویان و کارکنان بودند.  
 
در ادامه این مراسم میهمانان با دسته گل‌هایی در دستشان به استقبال پدر، همسر، ‌دو خواهر و دو برادر و دو دختر شهید رفتند و خانواده معظم شهید کردآبادی را تا گلزار شهدا مشایعت کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقبال ، خانواده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار