در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر 183 نماینده مجلس از رزمایش بزرگ اقوام و عشایر ایران اسلامی

عضو هیأت رئیسه مجلس تقدیر و تشکر 183 نفر از نمایندگان از رزمایش بزرگ اقوام و عشایر ایران اسلامی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه تقدیر و تشکر جمعی از نمایندگان از رزمایش بزرگ اقوام و عشایر ایران اسلامی که به امضای 183 نفر از نمایندگان رسیده بود را قرائت کرد که متن آن بدین شرح است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
عشایر ذخایر انقلاب هستند. امام(رضوان الله)
 
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس و حضور سران و اقوام آذری، کرد، عرب، قشقایی،‌ بلوچ،‌ سیستانی،‌ ترکمن، فارس، لر،‌ مازنی و گیلک  با میزبانی استان قهرمان کرمانشاه با شکوه فراوان تشکیل شد. این رزمایش با هدف نشان دادن اتحاد و اتفاق اقوام و آمادگی دفاعی آنان از میهن اسلامی‌مان تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی صورت گرفت.
 
این رزمایش قدرت عشایر ایران را به آمریکا،‌ اسرائیل و ایادی آنها نشان داد و به وضوح اعلام کرد که همه ملک ایران سرای من است و در صورت به خطر افتادن خطه‌ای از سرزمین ایران اسلامی اقوام مرزهای قومی را در نوردیده و بر پایه دفاع از میهن اسلامی در جای جای آن آماده فداکاری هستند.
 
جای دارد این اقدام مقدس که زمینه ساز مشارکت تمام اقوام جوامع اسلامی جهت شکل‌گیری ارتش بزرگ مردم اسلام است در سال‌های آتی با استعداد بیشتر و با سطح سرزمینی فراتر تکرار شود.
 
ما امضا کنندگان ذیل قدردانی خود را از اجرای موفق رزمایش اقوام اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار