شهرکرد؛

کشورهای غربی زاینده تروریست هایی مانند القاعده، داعش و تکفیری ها هستند

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی زاینده تروریست هایی مانند القاعده، داعش و تکفیری ها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: حمیدرضا عزیزی در حاشیه سفر رییس جمهوری به نیویورک برای شرکت در شصت و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، با اعلام حمایت از رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، به پدید آمدن تروریست ها توسط کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی زاینده تروریست هایی مانند القاعده، داعش و تکفیری ها هستند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: توقع داریم که مذاکره کنندگان در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و انگلیس ایستادگی کنند و ذره ای از حقوق ملت کوتاه نیایند.

وی به سابقه غربی ها در مواجه با ملت ایران اشاره کرد و گفت: آنها با ساختار نظام ما مشکل دارند و بهانه های مختلفی همچون موضوع هسته ای و یا حقوق بشر را نسبت به کشورمان می تراشند و اینها در حالی است که خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشر و زاینده تروریسم هستند.

عزیزی گفت: غربی ها به بهانه مبارزه با تروریسم می خواهند حضور خود را در خاورمیانه تثبیت کنند و منابع کشورها را به تاراج برده و امنیت منطقه را به خطر اندازند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، مهم ترین چالش های اقتصادی و اجتماعی کشور را بیکاری، اعتیاد، پایین بودن شاخص های توسعه انسانی، پایین بودن سطح رفاه اجتماعی، بالا بودن تورم، رکود، پایین بودن بهره وری و نداشتن سند آمایش سرزمینی دانست و گفت: این چالش ها در حوزه اردل و فارسان برجسته هستند و مسئولان باید توجه کنند.

عزیزی فارسانی توجه به وضعیت اشتغال افراد تحصیل کرده را خواستار شد و از مسئولان خواست که برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

انتهاي پيام/ا



برچسب ها: کشورها ، غربی ، زاینده ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.