طرح شهرک صنعتی، در دستور کار ویژه اداره صنعت معدن و تجارت ملارد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ملارد از دستور کار قرار گرفتن طرح شرکت صنعتی درمنطقه مذکور به عنوان اولویتی جدی، حساس و سازنده خبر داد.

ابولفضل بیات، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی درسالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده اظهار داشت:‌ تحقق چنین عزمی کلی و جدی از سوی تمامی مسؤلین و دستگاههای زیربط در سطح منطقه مذکور را می‌طلبد و در همین ارتباط طرح شهرک صنعتی با مساحت 400 هکتار و قابلیت ارتقاء به 3 هزار هکتار (مشروط  بر مشترک بودن در بین شهرستان‌های قدس، ملارد وشهریا) با جدیت از سوی فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های فوق در مجلس شورای اسلامی و......  دنبال می‌شود و مقرر شده با اعلام نظر مطالعاتی اداره محیط زیست، سازمان آب، منابع طبیعی و..... قابلیت اجرایی پیدا نماید.
 
وی در ادامه افزود:‌ در صورت عملیاتی شدن واحداث شهرک صنعتی مذکور، گام‌های مثبت و قابل توجهی درعر صه اشتغال توسعه و ارتقاء سطح تولید براداشته خواهد شد.
 
این مقام مسؤل در پایان خاطرنشان کرد:‌ بطور یقین با همدلی و هم افزایی و استعانت از الطاف الهی واعمال مدیریت جهادی در ابعاد گوناگون می‌توان اقدامات برجسته و درخشانی را در افق روشن شهرستان ملارد اجرایی نمود و از توانمندی‌های این حوزه، به نحو هر چه مطلوب تری بهره‌مند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار