تمجید فدراسیون جهانی از برگزاری رالی خاورمیانه

پایان اولین رالی رسمی کشور با یک کشته

برگزاری اولین رالی رسمی FIA کشور با حادثه ناگوار همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هانی شعبان نماینده فدراسیون جهانی این فدراسیون در برگزاری رالی گفت: برگزاری رالی خاورمیانه شیراز را باید ستود و ضمن اشاره به حادثه ناگوار روز پایانی، رالی را مطابق استانداردهای جهانی برشمرد.

هانی شعبان با ابراز تاسف از حادثه ای برای آرش رامین یکتا، نقشه خوان تیم سایپا افتاد گفت: متاسفانه یک حادثه ناراحت کننده اتفاق افتاد و نقشه خوان یکی از تیم ها در یک حادثه جان خود را از دست داد که لازم می دانم از طرف فدراسیون جهانی به خانواده این نقشه خوان، تیم سایپا و فدراسیون ایران تسلیت بگویم. می خواهم بگویم این یک حادثه ناراحت کننده بود که فدراسیون جهانی را متاثر کرد.اما به هر جهت در رالی های مختلف جهان، چنین حادثه هایی سابقه داشته است.

وی در پایان گفت: نکته مهم این بود که هلی کوپتر امداد و نجات، در کمتر از 5 دقیقه سر سانحه حاضر شد و مصدومان را به بیمارستان رساند که نشان از استاندارد بالای رالی شیراز داشت. البته در بررسی هایی که انجام شد، برگزاری از دید فدراسیون جهانی عالی بود و بالاترین استاندار در مسیرها وجود داشت و ایران نمره خوبی گرفت.

لازم به ذکر است مقامات استان فارس از جمله سید محمد احمدی استاندار فارس و کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس درگذشت آرش رامین یکتا نقشه خوان تیم سایپا را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.