حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

اولویت بسیج کارمندان، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در ادارات و سازمان‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه بسیج کارمندان نقش اساسی در نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد، گفت: بسیج کارمندان پرچمدار فضاهای معنوی و اسلامی در ادارات و سازمان‌ها است.

 به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی" نقش بسیج کارمندان در تحقق نظام اداری جهادی را با اهمیت دانست و افزود: بسیج باید با انجام کارهای کارشناسی، آموزشی و پژوهشی علاوه بر موضوعات عمومی در موضوعات تخصصی  نیز فعالیت کند.

وی افزود: نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفت‌ها، آسیب‌ها و ضد ارزش‌ها نیز از وظایف اصلی بسیج کارمندان است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج کارمندان باید با تربیت نیروهای بسیجی در حوزه‌های تخصصی خود، حافظ ارزش‌های اسلامی  باشد و صادقانه با آفت‌ها، آسیب‌ها، ضد ارزش‌ها و ناهنجاری‌ها در محیط‌های کارمندی مقابله کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، انتخاب روش‌های مقابله با ضد ارزش‌های اسلامی، چگونگی تبلیغ و تبیین این مسائل را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: نهادینه کردن ارزش‌ها و چگونگی مبارزه با آسیب‌ها باید توسط بسیج کارمندان در جلسات تخصصی با حضور کارشناس‌های مجرب، بحث و بررسی شود.

وی، با بیان اینکه باید مهارت‌ها را فرا گیریم و بدانیم که چگونه با دیگران برخورد کنیم، گفت:  گاهی اوقات فردی با انتخاب یک روش و تکنیک، آفتی را از یک محیط دور می‌کند و گاهی نیز مشاهده می‌شود فرد دیگری با همان دلسوزی و غیرت به دلیل اینکه با روش و مهارت ارائه آن آشنا نیست، ممکن است آفت را بیشتر کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: اگر در عرصه‌های نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفت‌ها، آسیب‌ها و ضد ارزش‌ها امکاناتمان را بسیج کنیم قطعاً آثار آن را به زودی مشاهده خواهیم کرد و دیگر شاهد تبعض، رشوه و... در نظام اداری نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار