سردار نقدی در نشست خبری تشریح کرد

کمک بازاریان برای تسلیح کرانه باختری / آمادگی 40 هزار پایگاه بسیج برای کمک به غزه / پیشنهاد جوانان برای حضور در سوریه و عراق

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز نهم مهرماه مصادف با چهارشنبه تا عصر جمعه یازدهم مهرماه کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه دریافت می‌شود و بازاریان رشت، ‌تبریز و تهران نیز کمک‌هایی را برای تسلیح کرانه باختری تقبل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری درباره کمک به مردم مظلوم غزه تحت عنوان روز همبستگی با کودکان غزه گفت: استکبار جهانی نشان داد که بسیار وحشی است و هر جا دچار استیصال می‌شود روی به توطئه و وحشی‌گری می‌آورد.
 
وی با اشاره به نقش آمریکا در حمله عراق به ایران و حمله به مردم مظلوم غزه و حمایت از تروریست های تکفیری تصریح کرد: انجام جنایت‌های ددمنشانه، حمله به پارک‌ها و موسسه‌های اطفال نشان‌دهنده خوی وحشیگری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ستاد مردمی آزادسازی قدس در حال شکل‌گیری است و با حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی یک حرکت مقدماتی  انجام می‌شود.
 
سردار نقدی با اشاره به جنایت‌های گستره رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حدود 18 هزار خانه به طور کامل ویران شده،‌108 هزار نفر از مردم غزه بدون سرپناه هستند،‌6 بیمارستان مورد حمله قرار گرفته ،‌4 دانشگاه ویران شده، 8 پمپ تصفیه آب از بین رفته و این ویرانی‌ها مسائلی است که قابل جبران هستند.
 
وی با اشاره به جنایت‌های جبران ناپذیر رژیم صهیونیستی به خصوص کشتار کودکان و زنان اضافه کرد: 2220 شهید که 578 نفر کودکان و نوزادان، 261 نفر زنان و مادران هستند را تشکیل می‌دهند و 11 هزار نفر مجروح شدند، که نشان از جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی دارند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تخریب 270 مسجد و 174 مدرسه تصریح کرد: این ویرانی‌ها و آسیب‌ها ناشی از 60 هزار راکت و موشک توسط رژیم صهیونیستی است که علاوه بر این ظرفیت‌ها کمک 225 میلیون دلاری آمریکا و در اختیار قرار دادن انبار مهمات به صهیونیست‌ها باعث شد تعداد فراوانی شهید و مجروح شوند و ویرانی‌های گسترده‌ای بر جای بماند.
 
وی با اشاره به توصیه رهبری در خصوص کمک به مردم مظلوم غزه و معارضه با کسانی که این نسل کشی و  بی‌حیایی را مرتکب شدند، گفت: ایشان فرموده‌اند که غذا، دارو، بیمارستان، آب،‌ برق و بازسازی منازل مردم غزه از احتیاجات اساسی آن‌هاست و دنیای اسلام موظف به کمک به مردم غزه است.
 
سردار نقدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مردم غزه به سلاح احتیاج دارند تا در مقابل هجوم صهیونیست‌ها از خود دفاع کنند و باید همه اسلام از مستکبرینی که این جنایت را در غزه مرتکب شدند، اظهار برائت کنند.
 
وی با اشاره به آمادگی 40 هزار پایگاه بسیج در مساجد و حسینیه‌ها، تصریح کرد: بهتر است کمک‌ها نقدی باشد، زیرا انتقال کالا و بعضاً عدم همکاری کشورهای همجوار با صهیونیست‌ها انتقال کالا را سخت می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به زمان حمایت از کودکان افزود: روز نهم مهرماه مصادف با چهارشنبه تا عصر جمعه یازدهم مهرماه کمک‌های مردمی دریافت می‌شود.
 
سردار نقدی با اشاره به همکاری و هماهنگی در سایر کشورها برای دریافت کمک‌های مردمی اضافه کرد: برای دریافت کمک‌های مردمی در خارج از کشور نیز هماهنگی انجام شده است.
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره توصیه مقام معظم رهبری درباره تسلیح کرانه باختری گفت: کمک‌هایی توسط بازاریان رشت،‌ تبریز و تهران برای تسلیح کرانه باختری انجام شده است و امید است قبل از به کارگیری سلاح‌ها رژیم صهیونیستی ساقط شده باشد.
 
سردار نقدی در پایان درباره پیشنهاد جوانان برای حضور در سوریه و عراق و همچنین حضور در غزه برای بازسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به تعداد کافی جهادگر در سوریه و عراق وجود دارد و در غزه مردم فلسطین برای بازسازی اماده هستند و تنها نیاز به کمک‌های مالی است تا بازسازی به دست مردم غزه انجام شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۲۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
دستتان درد نکند سردار ! تمام بسیجیها را ب غزه بفرستید . وقتی انجا ب حضورشان نیاز هست اصلن تعلل جایز نیست . موفق باشید
آخرین اخبار